magnetron

Hallo!
Ik heb hier laatst gevraagd of iemand weet of magnetrons/ovens schadelijk zijn voor de baby, maar kan m'n berichtje niet terugvinden, dom misschien maar kan iemand mij helpen???
Een vriendin zei dat je die niet mag gebruiken als je zwanger bent maar dat deed ik tot nu toe bijna elke dag...
 
Maak je maar niet te veel zorgen! Volgens mij is het niet eens bewezen! Sommigen zeggen ook dat computerschermen schadelijk zijn. Nou ik zit er elke dag voor en alles gaat goed! Dat hebben we laatst nog
op een echo gezien! Laat je niet gek maken, maar geniet van je zwangerschap!

xxx Femke
 
Straks mogen we ook niet meer mobiel bellen, televisie kijken (want daar gebruik je een afstandsbediening voor, internetten (zal nog druk zijn op dit forum dan ;-)) Ik vind het allemaal een beetje overdreven. Als je je gewoon van de ECHT risicovolle dingen onthoudt zoals rauw vlees etc. dan komt het echt wel goed. Ik heb 2 gezonde kindjes gekregen en elke dag flink gemagnetront, gecomputert en tv gekeken. Beetje overtrokken allemaal.
 
Mijn bezwaar is niet dat Loentje dat soort dingen weet en mededeelt. Mijn bezwaar is dat ze ze als nieuw topic plaatst in plaats van als reactie op een gerichte vraag. Op die manier maak je mensen namelijk alleen maar onnodig bang.
 
Ik snap wat je bedoelt isabella maar zoals je hierboven ziet zijn er mensen die na een paar dagen zo'n bericht niet kunnen terugvinden, en als ze het wel kunnen is het nog altijd onhandig. Er zou een zoekfunctie op dit forum moeten komen.
 
Terug
Bovenaan