@ Mahemi

Hoi, hoi

Alles was prima op de echo, het was natuurlijk nog wel erg klein, maar hartje horen en zien kloppen. Dat is toch een geruststelling.
Kon niet eerder reageren omdat onze laptop was gecrashed (zit nu ook even snel bij een vriendin). Dus is misschien voor ons handiger om via de mail contact te houden (kan ik n.l via m'n telefoon doen) i.p.v hier. Ja mijn email adres is nog steeds hetzelfde. Als je mij dan in een mail ook jou email adres stuurt komt dat helemaal goed.

Jij hebt heerlijk de eerste drie maanden gehad, zalig gevoel moet dat weer zijn......Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 6 w en 4 d, maar de gyn zei dat aan de hand van het opmeten van m'n vruchtzakje is al 7 w zou zijn. Moet dus nog even wachten op de defenitieve datum als ik voor de termijnecho ben geweest.

Ga na de vakantie de verloskundige bellen, en maak dan zo rond de 10 weken een afspraak. Hoef in princiepe met m'n hernia niet bij de gyn te blijven, alleen als ik zou willen bevallen met een ruggenprik dan natuurlijk wel.
Begin dus gewoon bij de vk en mocht ik nou erge rugklachten krijgen kan ik altijd overstappen naar de gyn.

Hoe voel jij je? Ik niet echt super....veel last van m'n darmen als ik heb gegeten. Eet nu ook om de twee uur een klein iets en dat gaat beter. Ben met vlagen ook misselijk, gelukkig niet met spugen (daar ben ik panisch voor haha).
Had gisteravond een leuk abba feestje met m'n vriendinnen, eerst even lekker naar de ikea, eten en daarna feesten...maar helaas het ikea gedeelte ging nog wel, eten alleen een broodje met jam, en op het feest ging het goed voor ong een half uur.
Wat voelde ik me beroerd, door de harde muziek, de drukte en warmte.
Ben op een gegeven moment maar in de auto op de achterbank gaan liggen. Vond het nl ook sneu als iedereen naar huis moest vanwege mij. Dus zei laat mij maar rusten, maar binnen 20 min kwamen ze toch allemaal naar de auto en zijn we lekker naar huis gegaan (wat nog ong 1,5 uur rijden was) pffff super zo'n feest.
En nou ga ik over twee weken ook naar het 15 jarig jubileum concert van Jan Smit, hoop dat ik me dan wel lekkerder voel hoor anders ga ik niet.

Ga er nu mee stoppen, maar je bent weer ff op de hoogte, wel lief hoor dat je aan me dacht vrijdag :)

We mailen vanaf nu gewoon verder is ook wat meer prive,

xoxo

Terug
Bovenaan