Maike77

Hoi Maike,

ik was benieuwd hoe het ondertussen met je ging?!
Weet je ondanks dat je maandag pas een echo hebt misschien al iets meer? Of nog steeds in volledige onzekerheid.

Ik ben zelf nu thuis, ik wist vorige week niet wat me te wachten stond qua bloedingen en heb me dan ook ziek gemeld (wat uiteindelijk niet meer dan aan paar druppels was). Deze week blijf ik ook gewoon thuis, want ik kan mijn gedachten nu echt niet bij werk houden. Dit komt wel weer na maandag als er eindelijk duidelijkheid is.
Ik moe  nu af en toe wel echt iets van afleiding  gaan opzoeken anders lijken de dagen niet voorbij te gaan.

Groetjes Elise

Hoi,

Ik kijke niet meer iedere dag op dit forum, omdat ik het daar in het begin te moeilijk mee had. Ik ben erg verdrietig geweest, maar nu gaat het wel weer.

Ik heb op 15 september een miskraam gehad (krampen en bleodverlies). Ik ben ca. een week later naar de huisarts geweest en heb daar een test gedaan waaruit bleek dat ik niet meer zwanger was. Ik  krijg as. maandag (16-10)  een echo om te kijken of alles schoon is. Ik ben bang van niet omdat ik niet veel gevloeid heb. maar dat is dus afwachten.

liefs Maike

PS ik zie nu wel overal zwangeren om me heen!

Ik kan me voorstellen dat je niet iedere dag op het forum bent, omdat dat best confronterend kan zijn.
Wat betreft de miskraam weet je nu in ieder geval waar je aan toe bent, vervelend dat dan weer het volgende punt om de hoek komt kijken, ik hoop dat maandag blijkt dat alles er goed uit ziet.

In april is ons eerste zoontje dood geboren en sindsdien heb ik ook het idee dat echt de hele wereld zwanger is of net is bevallen, behalve ik. Dat heb ik nog steeds wel een beetje en wordt door dit alles van afgelopen weken weer versterkt, maar het is wel wat minder geworden dan in het begin.
Ik misgun het niemand, maar ik gun het mezelf ook zo erg.

Laat even weten hoe het maandag is gegaan, of tussendoor (als je wilt) hoe het met je gaat.

Groetjes Elise

Hoi Elise,

Dank je wel voor je belangstelling. Heb ondertussen jouw verhaal ook gelezen, heftig hoor! ik wens jullie veel sterkte met het verlies en natuurlijk veel succes met het vervolg!

Maandag zogezegd de echo, maar ik ben bang dat ik hem af moet zeggen/verzetten, ben gisterenavond/vanochtend gaan vloeien (beetje oud bloed nog, altijd naar die details opschrijven). Dat zal mijn menstuatie wel zijn, is dan dag 27/28 na de MK en komt weer overeen met mijn cyclus. Denk dat dat wel positief is.

Ga morgen de afspraak maar verzetten naar een week later ofzo.

Liefs Maike

Terug
Bovenaan