@Maikje

A

Anoniem

Guest
Hoi Maike,

Omdat jij ook zo'n PSV fan bent wilde ik de volgende foto's even met je delen. Eric Addo is namelijk bij ons op kraamvisite geweest. Dat vond ik zo ontzettend gaaf van hem. Hij had allemaal PSV spullen bij, een rammelaar, rompers en slabjes. Echt super lief. hier dus de foto's, moet even showen. Mijn baby met mijn held bij ons op de bank

Onvoorstelbaar hoe klein ze toen was trouwens. Wat gaat dat eerste jaar toch snel.

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Wat stoer zeg dat een voetballer op kraamvisite komt!
Mijn man is echt super PSV fan dus ja, dan kan ik niet achterblijven he?
De vriend van een oud collega van mij werkt bij PSV dus toen wij gingen trouwen heeft hij een T-shirt voor mij geregeld met de handtekening van Gomes erop. Dat vond ik echt heel stoer want ik vond/vind Gomes helemaal geweldig. Echt jammer dat die weg is.
Koester de foto's maar en inderdaad, het gaat zooooooooooo snel, dat eerste jaar.

Groetjes,
Maike

Hoi Maike,

Wat gaaf een shirt met de kandtekening van Gomes. Dat is/was ook helemaal mijn held. ik heb zelfs zijn handtekening laten tatoeeren op mijn schouder. Hij wist hier van, anders wilde ik het niet. ik heb het nog aan zjn hele familie moeten laten zien, zo trots was hij er op. Toevallig stond Eric Addo hier een paar minuten geleden aan dedeur om kaartjes te geven voor de Champions league wedstrijd van dinsdag. Omdat ik gestopt ben met werken hebben we minder geld voor dat soort dingen en hij regelt dan vaak kaarten voor ons. Opa en Oma komen oppassen en dan kunnen wij samen lekker een avondje weg. Heb er al helemaal zin in. Maar mag ik vragen in welke plaats jij woont? Mischien heb je het al wel eens verteld, maar dan ben ik het vergeten

groetjes Linda

Hoi Linda,

Wat stoer dat je zo toch aan kaartjes kunt komen zeg. Ze zijn inderdaad wel prijzig. Richard, mijn man, heeft ze ook net weer aangeschaft. Gelukkig krijgt hij ze, omdat hij een seizoenskaart heeft, wel goedkoper maar dan nog.... Maar ja, het is zijn hobby en passie en zo heb ik ook mijn eigen dingetjes waar ik weer centjes aan uitgeef....

Ik woon in Bergeijk. Dat is een plaatsje ong. 30 km onder Eindhoven. Ik werk zelf 3 dagen in de week als management assistente bij Philips dus dan kom ik wel weer in Eindhoven (op de locatie bij de Boschdijk). Voordat ik Richard leerde kennen woonde ik ook in Eindhoven. Waar woon jij in Eindhoven als ik vragen mag?

Groetjes,
Maike

Hoi Maike,

Wat grappig, ik heb ook een tijdje bij Philips Nederland gewerkt bij Medical Systems maar dat is al wel 6 jaar geleden. Ik woon in Gestel dat is aan de kant van Veldhoven. Als jij gaat winkelen is dat dan in Eindhoven of in Bergeijk?

groetjes Linda

Hee Linda,

Vandaag de grote dag voor jullie! Ben benieuwd hoe jullie feest is gegaan en hoe Marissa het heeft gehad.

Ik heb vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde achter Winkelcentrum Woensel gewoond en daarna vlakbij de Karpendonkse Plassen in een appartementje. Ik weet wel waar Gestel is (heb bij een makelaarskantoor gewerkt dus dan ken je Eindhoven wel een beetje) maar de wijk is me verder niet zo bekend.

Voor de dagelijkse dingen winkel ik in Bergeijk want we hebben best wel wat winkels hier hoor. Ook een heeeeel leuk kinderkledingwinkeltje alleen is die nogal prijzig. We hebben zelfs een HEMA.
Als we echt een dagje willen stadten of echt kleding nodig hebben, dan gaan we wel naar Eindhoven. En jij? Wat zijn jouw favoriete winkelplekjes?

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan