@ maikje

Hoi Maikje,

Je vertelde dat je veel bloed verloor tijdens de zwangerschap van Sven. Was dat de hele zwangerschap of deels?
Ik heb nog steeds bloedingen en stolsels, ik ben bang dat het niet goed goed. Al was het wel wat gegroeid, ik word er zo onzerker van. Ik heb verder geen buikpijn en alleen met plassen bloedverlies, tis gewoon afwachten.......

Gr Linda

Hey Linda, ik wil ook even reageren..
Uiteindelijk moet je toch afwachten, en dat is zwaar ik weet het.

Bij de zwangerschap van Birgit heb ik ook bloedverlies gehad... geen stolsels maar wel +- een week, een Birgit is wel gezond geboren..

Mijn laatste zwangerschap heb ik ook bloed verloren, soms best veel dat ik enorm schrok (en naar het ziekenhuis moest voor een echo, kon niet bij VK) Daar bleek wel dat het een lege cel was MAAR het is er niet uitgekomen! Ik bleef bloeden, en zelfs na die medicijnen om het te verliezen waar ik bijna leeggebloed ben MET stolsels etc... Zat het er nog! (toen een curretage)

Wat ik wil zeggen is... het hoeft er niet uit te komen, ookal heb je bloed verlies...
Ik weet nog dat Sas bij mijn reageerde dat zei dit met de zwangerchap heeft gehad waaruit uiteindelijk haar zoontje is geboren..

Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer bellen, als je zo gestressed bent en onzeker is dit ook niet goed voor je zwangerschap!

Sterkte

Ik denk dat je zelf wel voelt of het goed zit of niet..
Ik had dat nl heel sterk bij mijn derde zwangerschap..Was er heel afwachtend over..kende dit niet van de andere twee keer..
Ik heb 9 dgn bloedverlies gehad, en het kwam toen toch ineens spontaan los..
Geen kramp oid hoor..wat velen denken!!
De kramp kwam pas uren later, toen het al voorbij was eigenlijk..
Ik heb het al die weken al geweten voor mijn gevoel..
De zwangerschap van Lieve erna..was meteen weer als vanouds..Heel gek..Maar mijn lichaam gaf het zelf helemaal goed aan,vond dat wel heel mooi..

Succes verder!!
Liefs Rina

Hoi Linda,

Sorry voor het late reageren, beetje drukke tijden hier.

Ja, ik had bij Sven heel veel bloedingen gehad. Tot aan de 11e week.
Ze hebben het in het ziekenhuis nooit kunnen verklaren maar de beste uitleg die we hebben gehad is dat ik een gesprongen bloedvat in mijn baarmoeder zou hebben. Dat bloed komt in de baarmoeder, stolt dan en laat dan los. Omdat je baarmoeder in de eerste weken erg groeit, sprong het bloedvat dan steeds open.

Ik heb voor Sven ook een miskraam gehad en inderdaad zoals Rina al zegt, had ik daar ook geen goed gevoel over. Het voelde gewoon niet zwanger. Ik bleek, net zoals Evelien (Evolution) een missed abortion te hebben (leeg vruchtzakje). Ik heb toen een curretage gehad. Daarna werd ik meteen weer zwanger dus het kan zijn dat het nog met de curretage te maken had. Allemaal gissen dus.

Maar goed, het klinkt misschien niet zo 'smakelijk' maar bij mij kwam het bloed en de stolsels er echt met straaltjes uit. De eerste keer was ik compleet overstuur, dacht dat ik weer een miskraam had. Daarna weet je dat het kan gebeuren maar ik ben wel elke keer naar het ziekenhuis gegaan om het te laten checken.

Uiteindelijk is het dus na ongeveer 11 weken gestopt en na 39,2 weken is Sven geboren.

Als je nog meer wilt weten, dan hoor ik het wel. Heel veel sterkte meid!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan