Mail / msn contact?

Hoi,

Ik zoek leuk contact via msn/mail..
en als het klikt misschien een wat leuks doen samen (?)

Ik merk in mijn omgeving dat het lastiger word om contact te onderhouden met kinderloze vrienden.. ik bedoel hier verder niets mee, maar je staat hierdoor toch heel anders in het leven.

Ik ben zelf 25 jr. getrouwd, zoontje word in febr. 2jr. werk parttime...
Hou van: bezig zijn met mijn zoontje, wandelen, muziek (vooral rock / metal), natuur, beestjes, internetten, creatief bezig zijn, koken, reizen, lezen, dingetjes ondernemen..enz. enz.

Dus lijkt het je wat om te mailen/msn-en, doe eens gek en laat wat van je horen :)
mijn e-mail: unholiness@hotmail.com

Groetjes, en hopelijk tot mails / msn's
Nancy
 
hoi nancy,

waar woon je, of in elk geval in welke buurt. Wanneer jij in groningen woont en ik hier in brabant wordt het lastiger om dingen samen te ondernemen.

memmeh
 
quote: Nens21 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2009 11:58:55'));

Hoi,

Ik zoek leuk contact via msn/mail..
en als het klikt misschien een wat leuks doen samen (?)

Ik merk in mijn omgeving dat het lastiger word om contact te onderhouden met kinderloze vrienden.. ik bedoel hier verder niets mee, maar je staat hierdoor toch heel anders in het leven.

Ik ben zelf 25 jr. getrouwd, zoontje word in febr. 2jr. werk parttime...
Hou van: bezig zijn met mijn zoontje, wandelen, muziek (vooral rock / metal), natuur, beestjes, internetten, creatief bezig zijn, koken, reizen, lezen, dingetjes ondernemen..enz. enz.

Dus lijkt het je wat om te mailen/msn-en, doe eens gek en laat wat van je horen :)
mijn e-mail: unholiness@hotmail.com

Groetjes, en hopelijk tot mails / msn's
Nancy


  hoi ik ben karin 31 jaar en grtrouwd ons zoontje word volgende maand 3 jaar
als je met mij wil mailen of msnen dit is mijn adres
fapito_7@hotmail.com

groetjes karin
 
Terug
Bovenaan