Mailen / msn

Hoi,

Ik zoek leuk contact via msn/mail..
en als het klikt misschien een wat leuks doen samen (?)

Ik merk in mijn omgeving dat het lastiger word om contact te onderhouden met kinderloze vrienden.. ik bedoel hier verder niets mee, maar je staat hierdoor toch heel anders in het leven.

Ik ben zelf 25 jr. getrouwd, zoontje word in febr. 2jr. werk parttime...
Hou van: bezig zijn met mijn zoontje, wandelen, muziek (vooral rock / metal), natuur, beestjes, internetten, creatief bezig zijn, koken, reizen, lezen, dingetjes ondernemen..enz. enz.

Dus lijkt het je wat om te mailen/msn-en, doe eens gek en laat wat van je horen :)
mijn e-mail: unholiness@hotmail.com

Groetjes, en hopelijk tot mails / msn's
Nancy

 
hoi hoi

heb je een mailtje gestuurd en je toe gevoegt. lijkt me leuk om te babbelen.

ik ben lucy mama van sverre 15 maanden en echt een draak hahahah. ik woon in nieuwegein bij utrecht werk 4 dagen en papa werkt full time die zie ik alleen in het weekend. we hebben ook nog een hond tara en die vind ik heel erg lief.

ik ben vaak bij oma want mijn mama werkt snachts bij de pomp. dan kan ze me veel zien.

doei doei lucy en sverre
 
Hoi Nancy en Lucy!

Ik ben Kim en heb een dochter Zoe van bijna 12 maanden!!
Mij lijkt het ook erg leuk om in contact te komen met andere moeders om gezellig met de kids iets te doen bijv. Het zou ontzettend leuk kunnen zijn als het klikt.
Ik ben 28 jaar en ook getrouwd, heb ook een hond en wandel graag hier in het bos!
Ik woon in de gemeente utrecht! heuvelrug!
Zowiezo las ik dat Lucy ook in de gemeente utrecht woont!
Nou hoop wat van jullie te horen en ik zal Nancy ook mailen!

Groetjes Kim
 
hoi kim

lijkt me leuk om te msnen kom maar op ja woon inderdaat vlakbij utrecht. mischien een keer samen lopen je weet maar nooit.

doei doei lucy en sverre
 
Terug
Bovenaan