Mailgroep borstvoeding geven

Hallo meiden,

Vind je het leuk om te kletsen over borstvoeding? Meld je dan aan bij de Yahoo! mailgroep 'borstvoeding geven' en deel je ervaringen en vragen met andere borstvoedende moeders!

http://health.groups.yahoo.com/group/borstvoeding-geven/

Groetjes, Linda.
 
Het aanmelden stap voor stap.

Ga naar de volgende site:

http://health.groups.yahoo.com/group/borstvoeding-geven/

Op de site zie je een link staan "klik hier om je aan te melden" of "join this group". Klik daarop.

Nu verschijnt er een venster "welcome to Yahoo! Groups, sign up now"

Onze mailgroep is onderdeel van Yahoo. Je moet je bij hen inschrijven als je dat nog niet eerder hebt gedaan. Heb je al een Yahoo-ID? Vul die daar dan in.

Zodra je jezelf ingeschreven hebt bij Yahoo, verschijnt er een soort formulier waarop je je voorkeursinstellingen kunt invullen. "Complete the form below to request a membership to borstvoeding-geven", zal er waarschijnlijk bovenaan de pagina staan.

Loop de opties na en stel die in hoe jij het het prettigst vindt. Achteraf wijzigen kan overigens ook nog. Geen paniek.

In deze 'form' kun je bijvoorbeeld voor de optie kiezen dat je dagelijks mail krijgt van de mailgroep, maar ook dat je geen mail wilt ontvangen, maar de berichtjes op de website van de mailgroep leest. Je kunt in dit 'form' overigens ook je gebruikelijke mailadres invullen en het zó instellen dat daar mail van de groep naartoe gezonden zal worden.

Zodra je dat formulier hebt doorlopen zie je onderaan de pagina 'join' staan. Klik daarop!

Je hebt je nu aangemeld bij de mailgroep. Je ontvangt daarvan een welkomsmail in je mailbox. Zodra je aanmelding is goedgekeurd kun je meemailen met de groep. Ook kun je op de site berichten van andere leden lezen, met hen mailen, foto's bekijken en nog veel meer.

Eigenlijk wijst het dan vanzelf. Je moet er gewoon even mee gewend raken en dat komt dan al gauw genoeg.

Tot daar!

Linda.
 
Hoi Linda, ik heb me ook aangemeld daar ik al 7 weken BV geef en toch nog veel vragen heb .. lijkt me dus voor mij ideaal

Nu nog afwachten of ze me willen aanvaarden ..

groetjes,
Sandra
 
Hoi.

Leuk idee. Probeer me steeds aan te melden maar het lukt niet. Hmmm schakel toch man lief vanavond maar in ben niet echt handig met dit soort dingen. lol. Maar goed klets zo snel mogelijk mee.

groetjes
 
Terug
Bovenaan