Maillot voor jongens!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb 3 jongens, die dragen als het koud is vaker een maillot onder de broek, net als vanmiddag, toen zijn we even naar het bos geweest, dennetakjes en huls verzamelen voor hun kerststukje! Dan trek ik ze gewoon een maillot aan!
Nu heb ik voor de jongste 11mnd, als kraamkadotje ook een broekje mt 86 gekregen dat kan hij dus nu aan, maar het is meer een 3/4 model, ziet leuk uit met een zwarte maillot!! War vinden jullie daarvan,, kan dat??

Gr MJ

Hoi

Ik geef Nick ook wel eens een maillot aan onder zijn broek meer omdat hij zijn sokken steeds uit trekt.
Als jij vind dat het leuk staat gewoon aan doen, ik wordt daar steeds makkelijker in hoor als ik iets leuk vindt doe ik het aan.
Ik kan alleen geen oordeel geven omdat ik het niet kan zien.

Mijn man vindt het vreemd dat ik hem een maillot aan geef maar ik vind het erg handig .

Groetjes

Hey Mary Jane!

Thomas heeft ook geregeld een maillot aan hoor. Lekke warm vind ie dat, hahha!
Maar dan inderdaad wel onder zijn kleding. Hij krijgt van mij eigenlijk niet vrijwillig een maillot aan en ( bv jouw 3/4 broek, sorry) Dat ligt niet aan jou maar meer omdat ik het zelf in geen enkel modebeeld heb gezien, hahaha!

Moet ik er wel eerlijk bij vertellen dat ie na de sinterklaas moord en brand gilde toen ik de door hemzelf aangetrokken pietenrok van Nina uit wilde trekken... En ik moest ëcht even de deur uit. Nou, iedereen is vermoord en alles is afgebrand door meneer, maar die rok ging niet uit, hahahah! Al met al is meneer dus uiteindelijk in  de roze pietenrok van zijn zusje mee geweest naar het dorp.

Moraal van dit verhaal: als jij vind dat het kan, gewoon doen, WHAHHAHA!
Heb je wat aan of niet? sorry...

Kus, Marieke  

Ik vond een maillot eerst een beetje raar (meisjesachtig) maar heb er nu toch een paar aangeschaft in  donkere kleuren, handig en lekker warm!

Alleen onder een 3/4 broek lijkt 't me niet zo leuk staan... bestaan er misschien legerkistjes in babymaat? Dan  trek je die eronder aan, lekker stoer!

Ik vind zelf een maillot voor jongens niet zo...weet ook niet waarom. Maar ik heb allemaal super leuke kniekousen gekocht. Is evengoed lekker warm.

Zelf trek ik Zifjon ook vaak een lekkere warmen maillot aan. Heb er zelf een paar die ik een beetje meer voor een mesije vind maar stoere lange zokken erover en je ziet er niks van onder die broek. En majo onder 3/4 borke vind ik wel leuk zag het laats bij een ander jongetj en het was een beetje engelse look erg leuk vond ik zelf.

maar ja ieder zijn smaak en mij maakt het niet zo veel uit als een maillot beetje meer voor eens meisje is zo lang je er maar niets van ziet. O ja heb ook een hele leuke met race autos formule 1 majo echt voor een jongen dus. Maar dat was nog maatje 56,

Hey,

Ja ik vind het zelf ook wel leuk, best stoer eigenlijk!
Maare met lange sokken krijg je toch hetzelfde effect?? alleen die zakken dan weer af?!
Nou ja het staat echt heel leuk, dus doe het hem gewoon aan!

Gr MJ

Terug
Bovenaan