<p>Hoi mede zwangere dames,</p><p>Ik vroeg mij af of er meerdere dames zijn die zich vaak afvragen of de zwangerschap goed verloopt en je geen miskraam hebt zonder dat je het door hebt. </p><p>Over een paar dagen ben ik tien weken zwanger. Ik heb al twee echo's gehad waarop het hartje regelmatig en goed klopte. Ook was er flinke groei te zien en is alles goed volgens de verloskundige. </p><p>Ik heb over een paar dagen weer een echo gepland, gewoon omdat ik het wil monitoren en mijn kindje wil zien, dat alles goed is. De week erna heb ik mijn eerste termijn echo en de week daarna heb de 13 weken echo.</p><p>Ik had het er even met mijn moeder over, die moest lachen. Zij heeft vier dochters op de wereld gezet en nooit een echo gehad. </p><p>Wellicht ben ik een beetje overbezorgd. Maar ik had nooit gedacht een kindje te kunnen krijgen (PCOS, sxhildklierziekte, revalidatie) en dit overkwam mij totaal onverwacht. </p><p>Ik leef gezond, volg alle regels. Heb alle zwangerschapskwaaltjes, maar kan niet wachten tot ik uit de gevarenzone ben. </p><p>Liefs Nieuwe Mama</p>