makkelijk eten voor verjaardag

Ja, maandag komt de hele familie op Kians verjaardag en ik wil ze niet met een lege maag naar huis sturen. Maar het is een beetje chaos in m'n hoofd, dus help me ff met makkelijk eten verzinnen. Het mag niet veel voorbereiding zijn (moet nl maandag nog de boodschappen doen en om 16.00 komt iedereen), het moet makkelijk eetbaar zijn (want ik heb geen tafel voor 20 personen) en het moet niet teveel troep geven.
Thanx voor het meedenken!
Liefs Nelleke

Haal een grote zak friet bij de plaatselijke snackbar en neem kroketten en frikandellen erbij. Iedereen happy!!!

Groetjes en heel veel plezier en succes
happyM.

Maaltijdsoep heb ik hier ook gedaan; goulashsoep (schrijf je dat zo?) met stokbrood. Was prima! Ik had wel nog stevige groentesoep en tomatensoep gekocht voor als  iemand geen goulash  zou lusten, maar was niet nodig.
Succes ermee!

ik heb op arnotje zn verjaardag 2 grote pannen (groenten, maar das net waar je van houd) soep gemaakt met stokbrood en kruiden boter en nog wat satetjes en knakworstjes voor de kids en ik had broodjes met ham en kaas voor iedereen heb gewoon alles op de keukentafel gezet met plastic borden en bakjes voor de soep en lepels van plastic en gezegd er staat eten en voor iedereen zelf bediening en ik vond het super makkelijk

groetjes jami mv arnotje

Hoi

wij  kregen een tip van mijn zus........
de kant en klare lasagna van de aldi
Normaal maak ik het altijd zelf, maar op een verjaardag is dit een goed alternatief
15 minuten in de magnetron, lekkere salade erbij
en voor een verjaardag prima eten en super makkelijk

De kinderen patatjes erbij....helemaal makkelijk en lekker

groetjes Pas

Terug
Bovenaan