makkelijker zwanger worden?

A

Anoniem

Guest
Vorige maand ben ik gestopt met de pil maar nu word ik een maand later keurig ongi. Normaal hoor je toch dat je ongi een tijd weg blijft maar ik heb het gelijk weer en op zich keurig zoals normaal. (na 28 dagen) Heb ik nu meer kans om eerder zwanger te worden dan dat je dat nog niet bent geworden?

groetjes,
Maaike

(ik zit vandaag blijkbaar met een hoop vragen haha)

Hoi Maaike,

Helaas doet je lichaam soms rare dingen en kan het maar zo zijn dat je volgende ongi veel eerder of veel later komt. Maar misschien heb je wel geluk en heb je gelijk weer een regelmatige cyclus maar volgens mij wil dat nog niks zeggen over het feit dat je sneller zwanger wordt! Het is voor jezelf wel makkelijker uitrekenen wanneer je jullie 'bedoefeningen' moet doen waardoor de kans op zwangerschap groter is.

Suc6 met zwanger worden! En die vele vragen heeft iedereeen hoor.... het is ook allemaal wel spannend...... wij gaan voor onze 1e, januari gestopt met de pil, maart wordt onze eerste echte ronde.

Gr. Roseliek (roos)

hoi dompy,

ik   ben eind november gestopt met de pil en werd de eerste maand ook keurig op tijd ongesteld!maar de volgende maand had ik een cyclus van ruim 52 dagen,nu is mrogen mijn nod dag dus ben benieuwd of mijn cyclus idd weer gewoon is deze maand!!

dus het zegt helemaal niets ovr het feit dat je nu sneller zwanger raakt!!!

je moet gewoon afwachtenen dat is nogal eens vermoeiend!!!!

succes liefs petra

Pfff om gek van te worden. Eerst het ontpillen, denken dat je zwanger bent omdat je alle symptonen hebt. Dan keurig op tijd ongi worden...ik helemaal blij...en dan  zegt dus nog niets. Er zit niets anders op dan gewoon veel 'klussen' en wachten...wachten en wachten!!!

Wij hebben het er maar zwaar mee meiden...

groetjes,
Dompy

Hoi,

Sinds ik in augustus 2005 gestopt ben met de pil had ik netjes elke maand een cyclus van 28 dagen. Ik vond dit wel prettig. Maar deze maand was het anders, werd ik  plotseling 4/5 dagen eerder ongi. Hoedat precies kan weet ik niet. Zal mijn lichaam nu pas ontpilt zijn, komt het door de tarwekiemcapsules die ik sinds vorige maand slik, stress................... ik weet het niet. Maar vervelend is het wel.

Groetjes cinber  

Hoi Dompy,

Ik had ook meteen zo'n goede cyclus!!
na 26 dagen werd ik ongi en dat gebeurde elke maand.
Het enige wat ik zeker wist wanneer ik moest klussen(en helaas gat er dan na een tijdje wat spontaniteit vanaf) en wanneer ik ongi ging worden.
Maar na 11 rondes pas zwanger geworden!

Het zegt dus helemaal niks, het is alleen wat makkelijker te berekenen wanneer je"moet"!

Veel succes en liefs Alma
7 weken en 1 dag zwanger

Na 8 jaar pil gebruik (ben 23 jaar) was ik gestopt en werd optijd na 28 dagen ongesteld, en erna was ik zwanger.

Dit zegt niet dat het bij ieder zo loopt, maar het kan zo lopen.
Doe goed je bed en klus praktijken en ga er 100% voor.
Succes

Terug
Bovenaan