mallemolen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Iedereen die zwanger is gefeliciteerd hoor!!!!!!
Ben een tijd niet geweest, omdat ik veel moest werken en mijn vader ligt al 2 weken in het ziekenhuis. Drukdrukdruk........
Moest vandaag naar de gynaecoloog.
Ik krijg een follikel onderzoek. Moet de eerste dag van mijn menstruatie bellen en dan na 10 dagen krijg ik een echo. Daarna volgen er meer echo's om te kijken naar de eicel rijping. Net voor de eisprong moeten we dan gemeenscahp hebben en dan weer terug naar ziekenhuis en dan kijken ze of het naar de baarmoeder gaat.
Als het dan nog niet is gelukt krijg ik een bloedonderzoek, want ze vond mijn cyclus nog te lang en moet ik misschien aan de hormonen. Bij mijn man kijken ze naar de zwemmers. Is er dan nog niks dan krijg ik een hsg onderzoek........
Ik hoop niet dat dat allemaal nodig is, maar mijn man heeft toen hij 2 jaar was de bof gehad en daar kun je onvruchtbaar van worden.....

We wachten maar weer af......
Ben blij dat ik even mijn verhaal kwijt kon.....
Groetjes

hee deez!!

wat fijn meid dat er nu iets aan gedaan wordt!! afwachten en hopelijk is het allemaal goed maar dan weet je tenminste iets!! Mijn MK is al weer 2 weken gelden..gaat snel de tijd...
spannend voor je hoor! laat even weten hoe het gaat met je??
veel succes en toi toi

knuffffffff sweety

Hé Deez!!!

Leuk je weer te zien! Maar wat maak je een spannende tijd door joh. Hopelijk is het niet al te ernstig met je vader en mag hij snel weer naar huis.
Vooralsnog vind ik je berichtje over dat ze eens nauwkeurig gaan meekijken positief. Dan kunnen ze tenminste zien wat er nou precies gebeurt. (En hopelijk mag je op die manier nu meteen het begin van je zwangerschap extra bewust meemaken, want dat zou helemaal geweldig zijn, als het dit keer ook nog eens goed zou gaan!)
Ik hoop in ieder geval dat het zo voldoende is en dat er niet al te veel medische molen aan te pas hoeft te komen. Ik zal superhard voor je duimen meid! En ook voor je man, dat er maar een goede uitslag mag komen!
Duurt het nog lang voor je weer ongi moet worden?

Duimerdeduimerdeduim!!!!!!!
Hele dikke knuffel van Tess

En moed houden hoor meis, ook voor jou gaat het gewoon goed komen!

Hey Deez,

Ja heb je allang niet meer gezien!!! Fijn dat je er weer bent hoor!!!!
Wat vervelend van je vader, hoop dat het niets ernstigs is!!!
Ja en voor jullie samen hoop ik dat door die onderzoeken je meer duidelijkheid  zult krijgen.
Wie weet ben je nu zomaar in eens zwanger en is het allemaal niet nodig, dat zou ff mooi zijn!!!
Nou ga hard voor jullie duimen en ik weet zeker dat er voor jullie ook een wondertje in het veschiet ligt!!!
Heel veel succes met alles en laat ff horen hoe het allemaal afloopt oké!!!

Liefs Sandy

Thanks meiden,
Hoop idd ook dat het ineens spontaan zal komen, daar gaan we gewoon vanuit.
Ik zit in mijn vruchtbare dagen en zijn volop aan het klussen haha. Mocht het niet zo zijn, dan gaat de rest ook best snel. Ik denk nog 14 dagen afwachten....
Met mijn vader gaat het niet helemaal goed. Zijn lymfeklieren zijn niet goed, het woord kanker is nog niet gezegd, maar ben er wel heeeeeel bang voor. Ze weten het allemaal in het ziekenhuis niet en gaan verder met onderzoeken, morgen krijgt hij beenmergpunctie.
Het is allemaal zo spannend, verschrikkelijk

Goh Deez,

Wat rot toch allemaal voor je hoop het beste voor je vader, maar snap dat je erg verdrietig bent over dit alles is ook niet niks!! En dan zelf ook nog van alles moeten laten doen bah is allemaal toch niet eerlijk!!!
Ontzettend veel sterkte met alles, denk aan je oké!!!

Liefs Sandy

deez!!!

heeeeel veeeeel sterkte met alles hoor!! hoop dat alles ook goed komt met je pa!! pffffffffffff das niet niks hoor! hoe jong is je vader??
en veel klusplezier alhoewel met dit warme weer..pfffffffffff

toi toi en veel liefs sweety

Hé meissie,

Ik duim ook voor je pa en hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Heel veel sterkte!!!!!!

Extra hele dikke superknuffel!!!!!

Tess

Terug
Bovenaan