Mallorca

Wij gaan volgende maand met onze, dan ruim 8 maanden oude dochter naar Mallorca op vakantie.

Nou vraag ik me af wat handig is om mee te nemen en wat kunnen we beter daar kopen? Zoals de poeder voor de melk wil ik mee nemen maar is het ook handig om potjes eten mee te nemen? en luiers?

Waar moeten we nog meer aan denken?
 
Ik zou qua eten zoveel mogelijk meenemen, denk ik. Aan de andere kant, ze eet dan toch met de pot mee? Een simpele spaghetti e.d. is volgens mij overal wel te koop, dus dat zou geen problemen moeten opleveren. Hoe doe je het nu als je uit eten gaat?
Ik heb even gegoogled en luiers (pampers) zijn er volgens google gewoon te koop, alleen duurder.

Het is misschien een beetje een warrig verhaal, maar als ik jou was, zou ik kijken wat er in je koffer past en de rest daar kopen.

Veel plezier!

Oooh jah, er staat wel een handige checklist op de site waar je allemaal aan moet denken.

Groetjes Rianne
 
Weet niet of je er inmiddels al bent.
Mijn kinderen zijn half spaans, wij gaan ieder jaar met ze naar spanje.Toen ze nog potjes aten nam ik ze altijd mee, want die uit spanje zijn allemaal heel glad gepureerd en vaak smaken die mijn kinderen niet hoefden.
Ïk zou groentjepotjes meenemen, fruit is daar wel goed te doen.
Fijne vakantie!
 
Wij zijn ook naar Spanje geweest en wij hebben gewoon daar potjes gekocht, ze zijn inderdaad wel gepureerd, maar die van 12 maanden weer niet. Dat ging prima met onze zoon van 10 maanden. Fruit hebben wij vers gegeven en luiers heb ik alleen voor de eerste dag(en) meegenomen. Heb daar gewoon een pak gekocht. De meeste dingen hebben ze daar ook gewoon. Melk hebben we idd wel meegenomen, dat is lastiger om te kopen.
Veel plezier, Esk
 
Bedankt voor jullie reacties!
Wij zijn inmiddels op vakantie geweest. Ik heb er toch voor gekozen om potjes mee te nemen en dat was maar goed ook. Onze eigenwijze kleine meid weigerde eten van daar te eten.
We hebben trouwens een leuke vakantie gehad!
 
Terug
Bovenaan