Mam vertel `s

Hey Meiden,

Misschien een leuk ideetje....

Zaterdag heb ik een boek gekocht met de titel "Mam vertel `s" dit is een boek die je zelf in moet vullen zodat het een boek word....hierover vertel je dingen over vroeger (nou ja beantwoord je vragen) en nu....heel leuk, zo kun je je kind veel vertellen waar je miss anders niet over zou praten.....er staan leuke maar natuurlijk ook minder leuke dingen in....

Liefs Denise

Oh leuk, waar heb je die gehaald?
Ik heb wel een schrift waar ik alles in opgeschreven heb tijdens zijn zwangerschap en de dingen zoals tandjes, rollen, brabbelen enz van Yoëll.

Zo'n boek is misschien nog leuker

Pauline

Dat is een heel mooi boek wat ik aan mijn eigen moeder gegeven heb vorig jaar voor haar verjaardag. Komen hele ontroerende, leuke, mooie, maar ook serieuze dingen in te staan. Mooi cadeau om dus ook aan je eigen moeder te geven!

Groet,
Jacqueline

Hoi.

Ik heb net even gekeken bij www.bol.com en ik heb gezien dat het te bestellen is voor €  17,95. Ik ga het bestellen, want het lijkt me wel heel leuk voor de jongens om straks een herinnering aan mij te hebben. Je weet nooit wat er gebeurd en als je dan zo'n boek hebt, hebben ze in ieder geval een mooie herinnering (wat een depressieve gedachte zeg, maar helaas soms wel realiteit!)

Bedankt voor de tip!!

Groetjes Fonske.

hallo hallo,

ik heb het boek ook inderdaad via bol.com...en heb mijn moeder ook direct gevraagd of zij zo`n boek voor Yoëll in wou vullen en natuurlijk wou ze dat...dus dan hebben we er samen iets aan....en natuurlijk staan er ook minder leuke dingen in zoals over hoe je over de dood enzow denkt....en er staat ook iets in over je 1e liefde etc etc...

manlief wou niet zo`n boek invullen...althans niet direct...hij wou eerst eens kijken hoe het mij verging ..hij is nl. echt geen schrijver.

Ik ben wel een echte schrijven....de kraamhulp is hier begonnen om iedere dag toen zij er was een verhaaltje te schrijven over de dag ...wat er gebeurde etc etc...en dat doe ik nog steeds....ik hou nog steeds bij hoeveel Yoëll drinkt per dag, hoeveel hij geplast en gepoept heeft en af en toe zijn tem. en een verhaal over wat hij die dag heeft beleefd of heeft gedaan....dit doe ik nu al 221 dagen...ieder avond voor ik ga slapen....

Nou ik ga nu ook weer schrijven want het is alweer bedtijd...

Terug
Bovenaan