Mama’s Hoofddorp e.o.

<p>Eind volgende maand verhuis ik naar Hoofddorp. Een nieuwe omgeving voor ons gezin, Zijn daar mama’s die het leuk vinden om in contact te komen. Sociale contacten zijn namelijk zeer welkom.</p><p>Ik ben 36 en mijn dochter is nu 16 weken. </p>

Hoi, lijkt me leuk. Ik woon in een plaats zo'n 20 minuten rijden boven Hoofddorp. Ik ben 33 en heb een dochtertje van bijna 7 maanden. 
Misschien zijn er meerdere in deze omgeving die op zoek zijn naar nieuwe contacten en kunnen we evt een groepsapp starten. En anders 1 op 1 vind ik ook prima hoor. 

Er is een facebook pagina voor mama’s uit Hoofddorp. Leer je nieuwe mensen kennen met kinderen, misschien kan je daar even op kijken?
ik kom zelf uit een klein dorpje naast Hoofddorp.

Hoi AnneEva,Ik heb niks tegen een whatsapp groep. Mijn vrienden wonen door heel Nederland en de meeste spreek ik op deze manier. Als er een fijne vriendschap ontstaat, kan er altijd eentje bij ;-) Echter ben ik nu op zoek naar echt contact zonder dat ik daarvoor weer moet rijden. Ik ben een soicio beestje en vind het fijn als ik op loopafstand mensen ga leren kennen. Dat je dan elkaar spontaan kunt appen met de uitnodiging om samen een stukje te wandelen, ergens wat te gaan drinken of iets dergelijks terwijl de kinderen mee gaan of juist een keertje zonder. Bedankt voor de fb tip. Zodra we verhuist en op orde zijn, zal ik er eens een kijkje gaan nemen.

Hoi hoi,
Ik woon ook in hoofddorp. Kom oorspronkelijk uit Limburg. Ben 31 jaar.
En heb een dochtertje van bijna 1 jaar.
Mocht je het leuk vinden.. Dan kan je me een berichtje sturen.

Gr Amy 

Terug
Bovenaan