Mama’s omgeving Almelo

<p>Hoi! </p><p> </p><p>Zijn er moeders in de buurt van Almelo die het leuk vinden om contact te hebben ?!</p><p>ben benieuwd </p><p>groetjes </p>

Hey BiHo,
Ik ben nog geen mamma, maar verwacht mijn eerste kindje op 25 december. Ik ken zelf nog geen (aanstaande) mamma's hier in de buurt, dus het lijkt mij opzich wel gezellig!

Wat leuk dat er al reacties zijn!
het is fijn om te kunnen praten met mensen uit de omgeving om gevoel te delen, maar ook tips en tricks te kunnen uitwisselen. 
Ooh Sylvestertje spannend nog een paar weekjes. 
En Bianca, jullie zoontje is er dus al even, onze dochter is er nu 8 weken, geboren met 36 weken! 
Groet Bianca (toeval) 

Wat leuk dat er al reacties zijn!
het is fijn om te kunnen praten met mensen uit de omgeving om gevoel te delen, maar ook tips en tricks te kunnen uitwisselen. 
Ooh Sylvestertje spannend nog een paar weekjes. 
En Bianca, jullie zoontje is er dus al even, onze dochter is er nu 8 weken, geboren met 36 weken! 
Groet Bianca (toeval) 

Is het een idee om hiervoor een whatsappgroepje te starten?
Aan de kant van mijn schoonfamilie ben ik de eerste. In mijn familie is iedereen al uitgebroed, de jongste is daar inmiddels al 5 jaar. Dus toch alweer een tijdje geleden!
Ik heb in mijn hoofd dat ze 2 weken te vroeg geboren gaat worden, maar we zullen het zien. Eerste kerstdag is niet echt de ideale uitgerekende datum zeg maar. :)
Ik vind het nog wel een spannend idee, de bevalling, maar zeker ook de eerste tijd daarna!

Ja lijkt me leuk! 
Anders mail je je nummer even naar 
biancahofman12@hotmail.com 
dan maak ik hem aan! 

Terug
Bovenaan