Mama’s omgeving Tilburg gezocht ??

<p>Ik heb een dochtertje van bijna een jaar. Ik merk dat ik het contact met mijn vriendinnen begin te verliezen, aangezien we hele andere interesses hebben. </p><p>Zijn er meiden uit omgeving Tilburg die het leuk vinden om eens te meeten? Met kleintjes erbij is natuurlijk gezellig, maar ik sta ook zeker open voor een goede borrel ?</p>

Klinkt herkenbaar. Mijn vriendinnen hebben (nog) geen kinderen. Dus ik zou het leuk vinden om iemand te hebben waar dit wel het geval is. Ik woon zelf in Oosterhout met mijn vriend en zoontje die in mei 1 wordt. Dus het lijkt me zeker leuk om een keer te meeten.

Hoihoi ik heb een zoontje van 6.5 maand oud

Ik kom zelf uit Tilburg  heb daar 24 jaar gewoond en woon  nu sinds 3 jaar in ettenleur(half uurtje rijden)

Maar ben nog geregelt in tilburg  bij familie en vrienden
Mij lijkt het leuk om te appen. En misschien wel een keer te meeten
Laat maar weten of je dit leuk lijkt

Kom ook uit de omgeving kleine is nu 7 maanden lijkt me leuk maar er komt weinig van zo volgens mij hihi? Ik wil best een groeps Whatsapp starten als jullie interesse hebben laat maar weten dan geef ik mijn mail kan je daar de nummer in delen. 
Gr mama van bob 

Kom ook uit de omgeving kleine is nu 7 maanden lijkt me leuk maar er komt weinig van zo volgens mij hihi? Ik wil best een groeps Whatsapp starten als jullie interesse hebben laat maar weten dan geef ik mijn mail kan je daar de nummer in delen. 
Gr mama van bob 

Terug
Bovenaan