Mama’s (to be) omgeving Maastricht

<p>Hoi dames,</p><p>zijn er mama’s (to be) die in omgeving Maastricht wonen en het leuk vinden om in contact te komen?</p><p>Ik ben zelf bijna 25 jaar oud en heb een zoontje van 4,5 maand.</p><p>Ik vind het leven met een kleine geweldig en zou niet meer anders willen, maar na zo’n levensverandering merk je wel wie je echte vrienden zijn en blijft er niet meer veel meer van over..</p><p>Groetjes!</p>

Bedankt voor je reactie! ? Ah leuk, time flies he!
Zou je het leuk vinden om wat meer contact te hebben? Via mail of whatsapp ofzo?

Ik woon ook in de omgeving van Maastricht. Ben 28 en mijn dochter is 10 maanden. 
Ik herken wat je zegt. Toevallig net een fixe “ruzie” en breuk in vaste vriendinnen groep achter de rug wat mijn inziens ook echt komt door de verschillende levensfases waarin we zitten. 
Zo typisch ?

Pff ja vervelend he, hier ook compleet niets meer over van de vriendengroep.. Ik zou het niet anders willen hoor, ben hartstikke gelukkig met die kleine. Maar af en toe zou het wel fijn zijn om eens contact te hebben met iemand die in dezelfde levensfase zit en ook nog eens rond dezelfde leeftijd is. 
Zou je het leuk vinden om wat meer contact te hebben? Via mail of whatsapp ofzo?

Terug
Bovenaan