Mama's gezocht Alblasserwaard

<p>Hallo lieve mensen. Ten eerste gefeliciteerd met de zwangerschappen.  Ik zal me even  voorstellen.</p><p> </p><p>Ik ben jennes en ben 30 jaar. Ik ben zwanger van ons 1ste kindje. Uitgerekend op 18 juni 2020.</p><p> </p><p>Aangezien ik bij mijn vriend ben ingetrokken zoek ik gezellig mama's in de omgeving van de alblasserwaard. Lijkt me erg gezellig namelijk om nieuwe mensen te leren kennen. En op dit moment ook mensen die zelfde schuitje zitten. </p><p>Groetjes jennes </p>

Hoihoi, ik woon in Brielle, heb wel al 2 dochterjes, 25 jaar oud. Als het je leuk lijkt om contact te hebben laat maar weten :) 

Heyhey wat leuk dat je reageert. ? ja lijkt me leuk. Ik zag dat je maar 45 minuten hier vanaf woont. Dus dat is zeker leuk. ? wauw al 2 dochters. Dat is mooi. Ben je nu dan ook weer zwanger of hou je het bij 2 kids.

Hii Jennes. Ja al 2 dochters en in de toekomst wil ik graag nog meer kinderen, zoveel als ons is gegund. Jij bent nu 3 maandjes dan, echt leuk. Dat zwanger zijn mis ik altijd enorm achteraf gezien. Hopelijk nog niet te veel last van kwaaltjes. Je kunt me berichten op mijn nummer .   Groetjes en tot horens! 

Hallo (aanstaande) mama's,
Het lijkt mij leuk om met andere mama's in deze omgeving af te spreken :) Ik heb een dochtertje van 2 jaar en ik woon in Zwijndrecht.

Terug
Bovenaan