Mama's in Den haag/ Scheveningen.

<p>Hoi allemaal, </p><p>In juni van dit jaar ben ik moeder geworden van een dochtertje. Ik ben 21 jaar oud en de eerste van mijn vrienden. Hierdoor is er een grote kloof ontstaan. Ik zou het leuk vinden om andere jonge moeders te ontmoeten! </p><p>Liefs xx</p>

Hey, ik heb een dochter van 15 maanden en in Augustus uitgerekend van onze 2e kindje. Ik ben zelf 20 jaar en ik woon ook in Den Haag en zou het ook leuk vinden om jonge moeders te leren kennen:) xx 

Hey iedereen.
Ik zou ook graag in contact komen met andere mama's. Ik ben 24 jaar oud en heb een dochtertje van 3. 
Ik heb weinig sociale contacten in Den Haag, en hoop dat ik op deze manier hierin kan uitbreiden. 
En dat mijn dochtertje uiteraard met jullie kindjes kan spelen?
Ik hoop graag iets van jullie te horen.
Groetjes Sabrina 

Hallo allemaal,

Ik woon zelf in Zoetermeer en ik woon hier nog niet zo lang. Ik ben 32 jaar en ik heb twee kinderen. Een zoon van 3,5 jaar en een dochter van 15 maanden. Mijn zoon is soms een beetje verdrietig. Hij wil heel graag met andere kinderen spelen maar ik ken niemand hier. Ik zou het zelf ook heel leuk vinden om andere moeders te leren kennen..
Ik hoop van jullie te horen

Groetjes cheryl 

Hey Cheryl en derest. 
Is het eventueel een optie om een groepsapp aan te maken, zodat we beter kunnen communiceren met elkaar? 
Het lijkt mij leuk om meer moeders met kinderen te leren kennen. Ook mijn dochtertje mist soms wel een kindje om mee te spelen. 
Mijn nummer is 0648384379. 
Groetjes Sabrina

Terug
Bovenaan