Mama's in Gouda

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hoi allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Ik ben een thuisblijfmoeder van een 8 maanden oud meisje, woonachtig in Gouda. Ik heb destijds bewust gekozen voor het moederschap, maar ik merk dat mijn wereldje aan sociale contacten kleiner is geworden dan toen ik nog werkte. De meeste van mijn familieleden en vriendinnen wonen helaas niet dichtbij (ik ga dan echt op ‘visite’ i.p.v. aan te waaien). Andere mama-vriendinnen hebben het vaak al erg druk overdag doordat hun gezin groter is en dat zij vaak werkend zijn.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Heb jij net als ik een kleintje, ben je woonachtig in/rondom Gouda, rond de 30 jaar oud en vind je het leuk om eens af te spreken/contact te onderhouden? Stuur me eens een pb.</p>

Hoi Leonie,
Ik lees je bericht en ik herken mezelf hier ook in haha 
Ik heb een dochtertje van 5 maanden en werk op dit moment nog niet. Ik wil wel weer aan het werk gaan, maar dan 2 a 2,5e dag. 

Ik woon in Bodegraven en het lijkt me leuk met je te kletsen! ? (geen idee hoe ik hier een pb kan sturen haha) 

Groetjes Megan 

Hoi Megan,
Same here. Ik heb ook de intentie om op termijn weer te gaan werken, max. 3 dagen. Maar het hoewatwanneer staat nog helemaal open. Erg fijn die vrijheid, maar de dagen zijn soms wel erg lang en eentonig met zo'n kleintje. Gelukkig komt de lente eraan en begint die van mij de leeftijd te krijgen dat ze op de fiets mee kan!
Ik heb geen idee hoe je een pb stuurt. Deel liever niet mijn prive gegevens online.. Ik check even bij de redactie van OvN hoe we dit moeten doen, wellicht moet jij wel geregistreerd staan om mij te pb'en. Dit lukt mij niet bij jou. Eens kijken wat ze zeggen, laat het je weten.
Groetjes, Leonie

Oh ik zie dat ik niet was ingelogd toen ik reageerde, dacht dat ie dat automatisch deed haha heb nog nooit ergens in het forum gereageerd. 

Nee ik geef ook niet graag zomaar m’n nummer online. Heb je Instagram? Daar kan je wel pb’s sturen. Mijn insta is Meganv89 
Ja echt fijn als de lente weer komt, het die regenachtige dagen zit je dan soms de hele dag binnen.. Dat word je ook gauw zat haha 
Ja leuk dat je straks met d’r kan gaan fietsen! Heb ik ook zin in, wij moeten tegen die tijd nog even mooie nieuwe fietsen kopen! 

Hoi Megan,
Ik heb geen Instagram, maar wel LinkedIn. Jij ook? Ik heb in ieder geval een Megan als vriend toegevoegd, ik kon ook hier geen bericht op voorhand sturen.. wat een gedoe! Als jij dit bent.. dan hebben we hierbij contact :)
Groetjes, Leonie

Hallo, ik ben Desiree en 31 jaar en heb een jonge  van bijna 5 jaar oud en heb een vriend.
Woon in Gouda en werk heel de week als huishoudelijk hulp.
Zou leuk zijn als ik jullie mag leren kennen.

Gr 
Desiree

Terug
Bovenaan