Mama's omgeving Doetinchem

<p>Welke mama's vinden het leuk om een watsapp groepje te starten? Met de tijd af te spreken? Gezelligheid! </p><p>Zelf ben ik 27 jaar, alleenstaand.  ik  heb 2 liefdevolle zoontjes van 4 en 6 jaar. </p><p>Ik vind het leuk om dingen te ondernemen met en zonder kinderen :D  Zo kan je me vinden op een festival en de dag daarna in de speeltuin. </p><p>Leeftijd onbelangrijk, samen of alleenstaand alles is prima als het maar gezellig is, makkelijk kletst en elkaar respecteert ect. </p><p> </p><p>Let me know of er mama's in omgeving Doetinchem/Arnhem zijn die dit willen</p><p>Greetz. </p><p> </p>

Hi! Lijkt me leuk! Ik ben zelf 36 en heb 2 kinderen. Ons eerste kindje is helaas doodgeboren vorig jaar. En onze jongste is nu 15 weken. 

Hoi !
Leuk idee! Ik ben 28 jaar en woon in dtc:) dit jaar voor het eerst moeder geworden van mn zoontje, hij is 18 weekjes nu.

Hey!
Lijkt me erg leuk. Ik ben 25 en ook alleenstaande moeder (to be, mijn dochter wordt in Juli verwacht). Ik woon een klein half uurtje rijden van Doetinchem af.
Liefs

Gezellig dames!

Zal ik een mail adres aanmaken voor de telefoonnummers. 
Mail naar onderstaande mail adres je telefoon nummer dan voeg ik iedereen in een watsappgroep samen. :D 
mamadoetinchemenomgeving@outlook.com

Zo dat ging iets te snel, vorige bericht :$.
Ik heb een email adres aangemaakt. Hier kan jij je telefoonnummer naar toe mailen en dan voeg ik je toe in de groepsapp:
mamadoetinchemenomgeving@outlook.com/ Zet ook even je naam erbij, wel zo makkelijk ;) 
Gezellig! 

Greetz
Nathalie 

Hallo mama's uit Doetinchem en omgeving?‍♀️
hier nog een mama uit Doetinchem, ik zou het vooral leuk vinden om tips en ervaringen uit te wisselen :) en dingen ondernemen vind ik zeker ook leuk. Onze kleine Evy is nu bijna 6 weken oud.
Ik zie dat jullie deze oproep al een tijdje geleden hebben gedaan, dus ik weet niet of er nog iets van is gekomen?
ik hoor het graag :)
groetjes Tanja 

Hoi Tanja,
Niet echt helaas. Er is contact tussen twee, super gezellig en soms spreken we af :)

Als het je leuks lijkt dan mail me dan maar even :D
Lambers.r@live.com

Terug
Bovenaan