Mama's omgeving Leiden

<p>Ik ben sindskort met mijn gezin van Den Haag naar Rijnsburg verhuisd, dat is nog even wennen. We hebben een zoontje van 2 jaar. Graag zou ik in contact komen met andere moeders die wellicht op maandag en donderdag vrij zijn om leuke dingen te doen. Op fietsafstand van Rijnsburg zou handig zijn, maar anders verzinnen we wel iets.</p>

Hai! Volgens mij is je berichtje al iets ouder, heb je al gezellige mama’s gevonden in de buurt? Ik woon in Leiden, ben nu 31 weken zwanger en ga eind januari met verlof. Lijkt me gezellig om andere moeders in de buurt te leren kennen :)

Ooh, spannend, de laatste loodjes! Hier inmiddels al 3,5 week verder en al redelijk gewend aan het moederschap!Misschien leuk om eens te kletsen dan, zitten straks redelijk in dezelde leeftijdscategorie 

Hallo mama’s Weet niet of het hier mag, zo niet dan haal ik het weg. Zelf ben ik ook mama van 2 meiden (5 en 6 jaar) en ben en voel me nu happy. Dit is weleens anders geweest. Na mijn zwangerschappen was ik niet blij met mijn lichaam en met mijzelf. Uiteindelijk toch de knop omgezet en dit heeft geresulteerd dat ik weer een happy mama ben. Herken jij jou hierin? Laat het mij weten en ik kan je misschien wel helpen om je weer lekker in je vel te laten zitten en een fitte mama voor jou kindje te zijn. groetjes,nathalie

Hoi Caroline, graag! Ja elke dag kan het nu gebeuren. Ik ben al zo benieuwd! Ik ben nieuw in dit forum, is het ook mogelijk om privé berichten te sturen? Groetjes

Nee, volgens mij kan dat niet. Ben ook niet helemaal thuis op dit forum. Anders kan je me nog opzoeken op facebook, achternaam Korpershoek. 

Terug
Bovenaan