Mama's omgeving Waalwijk/Tilburg

<p>Hallo!</p><p>Ik ben in april moeder geworden van Kaj en ik zou het leuk vinden om met andere moeders uit de buurt contact te leggen om misschien een keer af te spreken en/of tips uit te wisselen.</p><p>Ik ben 30 jaar en woon sinds anderhalf jaar in Kaatsheuvel samen met mijn vriend. We zouden het leuk vinden om contacten op te doen met andere jonge ouders, aangezien op dit moment vrienden of geen kinderen nog hebben, of wel maar stuk ouder of ze wonen ver weg (Ik kom namelijk van Roosendaal en ben hier komen wonen voor de liefde ?)</p><p>Ik hoor het graag en tips zijn ook altijd welkom!</p>

Hahaha ik naar sprang-capelle inmiddels s'gravenmoer vanuit wouw (.naast roosendaal). Wij verwachten half september onze kleine uk..

Groetjes!

Haha dat is wel heel toevallig. Ik heb voordat ik hier naartoe ben verhuisd, 5 jaar in Wouw gewoond. Heb je daar lang gewoond? Dat is wel een spannende tijd nu in je laatste trimester. Wel zwaar lijkt me nu in deze hitte. Als je wil kan je me toevoegen op facebook (messenger). Hermus is mn achternaam.

Ja ik heb 12 jaar in wouw gewoond bij mijn ouders daarna een jaartje wouwse plantage en nu hier terecht gekomen.. Ik heb ongeveer 5 jaar bij de drogist gewerkt daar maar dat is al weer 7 of 8 jaar geleden.. 
Ja heel erg spannend het is voor ons de eerste dus misschien wel extra spannend. 
Het is niet echt te doen met deze warmte, maar goed alles voor de kleine bijna verlof daar kijk ik wel naar uit! 
Ik heb geen Facebook dus dat gaat helaas niet:/
Ben je toevallig familie van peer hermus ? 

Ja dat is mn broertje. Dan moeten we elkaar toch wel kennen of in ieder geval van gezicht.
Eerste kindje is erg spannend en ik kan je 1 ding zeggen.. na de bevalling blijft het spannend met zo'n kleintje ;) 

Ja dat denk ik wel.. Ik heet disco met mn achternaam. 
Hoe gaat het met de kleine ? Ja dat geloof ik graag alles is toch nieuw en uitvinden wat de kleine bedoeld dat lijkt me toch lastig.. 

Hey
Wat grappig ik kom uit Zevenbergen en woon nu bijna 6 jaar in Kaatsheuvel.En als alles goed gaat mag ik volgend jaar april ons kindje knuffelen.
Heb je toevallig tips voor een verloskundige?  Zat te denken aan puur.

Terug
Bovenaan