Mama's omgeving Zwolle

<p> Hoi allemaal!</p><p>Ik zag een topic waarin iemand op zoek was naar mede mama's in omgeving Groningen en ik dacht, waarom niet ook een topic voor mama's in de omgeving van Zwolle ;)</p><p>In mijn sociale kring heeft niemand een kindje en het lijkt me leuk om via deze weg leuk contact of wellicht zelfs een vriendschap te krijgen met andere mama's uit de omgeving van Zwolle. Eventueel ook om eens af te spreken bijvoorbeeld, maar gezellig kletsen via het forum is ook leuk :) </p><p>Misschien zit hier helemaal niemand op te wachten, haha! Maar wilde het toch proberen. </p><p>Liefs!</p>

Hoi Flowermom,
ik had ook al gereageerd op de topic van Groningen.
Ik woon nu in Friesland maar kom uit Zwolle. Geboren en mijn leven lang in Assendorp gewoond.
Ik ben moeder van een zoon van 3 en 18 weken zwanger van ons 2e kindje. 
Groetjes Siska.

Als ik ooit zwanger mag raken, dan lijkt het mij ook leuk. Ik woon ook in Zwolle.
In april helaas een miskraam gehad. Anders leek het mij leuk om met jullie in contact te komen!

Hey flowermom,
wat leuk dat je na het zien van mijn bericht ook zo’n bericht hebt geplaatst. Zo zie je maar weer hoeveel mensen in het zelfde schuitje zitten. Maar ondanks dat we een uur bij elkaar vandaan wonen lijkt het mij alsnog leuk om contact met elkaar te hebben hoor! En de afstand naar Zwolle kan ik ook nog wel handelen ?. 
Stuur mij gerust een mailtje naar: zoe.maat89@gmail.com dan kunnen we via die weg nummers uitwisselen. 
En @gebruiker10058606, ik denk dat het ondanks je nog geen kindje hebt nog steeds leuk is om contact te hebben hoor. Maar dat is jou natuurlijk! Stuur gerust ook een mailtje als je dat leuk lijkt. 
Liefs!

@Xxjes, bovenstaande geldt ook voor jou natuurlijk! Ik ben alleen even ingehaakt op het bericht van flowermom omdat in eerder al een bericht voor de omgeving Groningen had geplaatst. Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd dacht ik zo?. Misschien leuk om een groepsapp aan te maken of iets..

Wat leuk zeg, dat er toch al een aantal dames zijn die reageren! Hoe oud is iedereen eigenlijk? Niet dat het uitmaakt, maar ben toch even benieuwd haha!

Terug
Bovenaan