Mama's (to be) @Haarlem

Begin dit jaar ben ik naar Haarlem verhuisd en momenteel 31 weken zwanger van ons eerste kindje.
Ik ben 32 jaar, werk tot aan mn verlof nog fulltime als kinderpsycholoog.
Het lijkt me leuk om andere moeders (to be) uit Haarlem te leren kennen om gezellig af te spreken (koffie, wandelen, lunch, etc).

Groetjes, Marjolein

Hoi,
Ik ben 30 jaar, zwanger van mijn tweede (zoontje is net 2)
en leerkracht in het basisonderwijs.
Ik woon al mijn hele leven in Haarlem :)
Groetjes Miranda

Hi Miranda,
Thanks voor je reactie; leuk! 
Wanneer ben je uitgerekend? Waar woon je in Haarlem? Ik woon in de Kleverparkbuurt. Misschien leuk om een keer af te spreken voor koffie/thee? 
Groetjes, Marjolein

Hoi Marjolein,

Ik ben net nieuw op het forum, dus vandaar mijn late reactie ;) Ik ben begin september 2017 van mijn zoontje en ook op zoek naar andere moeders om mee te contacten, dus mocht je het leuk lijken... 
Groetjes Kim 

Hier nog een late reactie! Tijdens mijn zoektocht op Google naar een baby vriendelijke koffietent kwam ik dit gesprek tegen :) 
Ik ben Matilda, zie over twee maanden the big 30 en mama van twee lieve zonen (bijna 4 en 9 maanden). 
Ik zou het ook leuk vinden om meer te connecten met moeders met kids in dezelfde leeftijd. Niet alleen voor de kids om te spelen maar mede om ervaringen en tips uit te wisselen over het combineren van een carriere met gezinsleven. Na mijn 2e kwam ik mezelf echt tegen. Ook ik bleef fulltime werken tot mijn verlof van mijn 2e zwangerschap maar dat bleek onhoudbaar. 
Lijkt me leuk wat moeders te leren kennen. Ik woon overigens in Heemstede!
groet,
Matilda

Hi Mathilde en Kim,
Je krijgt geen reactie via mail wanneer er een reactie op je berichtje is, dus vandaar een zeer late reactie. :) Mn dochtertje is nu 11 maanden. Alles gaat heel goed. Combi carrière en gezinsleven is soms wel een uitdaging. Lijkt me fijn om ervaringen uit te wisselen.
Mochten jullie nog zin hebben om een keer koffie te doen, mail even: mjvanheek@gmail.com. 
Groetjes, Marjolein

Hoi allemaal, om deze reden ben ik een besloten facebookpagina gestart voor moeders in Haarlen e.o.  https://www.facebook.com/groups/haarlemmamas/
Meld je snel aan, dan kunnen we makkelijker info delen.

Groetjes, Sabrina

Terug
Bovenaan