Mama's (to be) omgeving Alkmaar gezocht!

Hey mede mama's (to be)!

Ik zou het heel leuk vinden om mama's (to be) te ontmoeten om te kletsen, leuke dingen mee te ondernemen en wie weet een vriendschap mee op te bouwen.

Ik ben 24 jaar (bijna 25) en binnen nu en een paar weken wordt ik mama van mijn eerste kindje. Woon pas sinds een paar maanden tussen Alkmaar en Heerhugowaard in dus heb niet zo heel erg veel contacten in de buurt en zou dat wel erg leuk vinden.

Dus lijkt het jou leuk om te kletsen over van alles en nog wat, leuke dingen te doen met en zonder de kindjes, dan lijkt het me gezellig om met je in contact te komen.

Liefs Girafje

Bijna op de helft, spannend! Weet je al wat het wordt? 
Ik krijg een jongetje.
Woon hier erg fijn en vind het heerlijk om zo dicht bij het strand te wonen en bij zon leuke stad als Alkmaar! Ik kom zelf uit Hoorn en ben 3 jaar geleden naar Alkmaar gekomen voor de liefde, maar sinds ruim een half jaar dus ons eigen koophuis. Ben jij wel hier geboren en getogen of?

Oh leuk! Wij krijgen ook een jongen en toevallig heb ik net ook een topic geopend omdat ik twijfel over de naam. 

Weten jullie al een naam? En vond je dit moeilijk te kiezen? 
Al helemaal klaar om te bevallen of vind je het ook spannend netals ik? Voor jou is het natuurlijk dichterbij dan dat van mij. Ik ben altijd erg benieuwd naar zwangerschap/bevallings verhalen vooral omdat het mijn eerste is ook. 
Ik woon hier al 15 jaar ongeveer maar oorspronkelijk kom ik uit Amsterdam. 
Vind het stoer van je dat je zo een oproep plaatst trouwens!??

Wij waren het al vrij snel eens over de naam.
Oja, die heb ik gezien idd. Ik zou gewoon je eigen gevoel volgen hoor. Maar gelukkig heb je nog even.
ik moet zeggen dat ik altijd gedacht heb dat ik echt doodsangsten zou hebben hoe dichter ik bij de bevalling zou komen maar eerlijk gezegd heb ik daar totaal geen last van. Komt misschien omdat ik echt een flut zwangerschap gehad heb (zit al vanaf begin in ziektewet) dus ben blij als het zo ver is haha. Wilde altijd thuis bevallen maar omdat ik onder controle sta van de gynaecoloog moet ik nu in het ziekenhuis bevallen dus ik laat het over me heen komen maar misschien komt de spanning nog hoor, je weet het niet..

wat is jou leeftijd eigenlijk? & hoe komt het dat je het idee vd bevalling zo spannend vind? Nare verhalen gehoord of iemand in je omgeving met een horrorverhaal?

Wat fijn dat jullie het gelijk eens waren over de naam! 

En ook echt fijn dat je niet tegen de bevalling opkijkt? ik heb inderdaad horror verhalen gehoord vanuit Mn omgeving vandaar ??

ik ben nu 30 (super oud?) 

ik hoop dat je je alleen maar beter zal voelen aangezien je een zware zwangerschap heb, dan is t wel prettig dat je niet werkt zo kan je goed rusten toch 

Terug
Bovenaan