mama 26

he bianca,
ik vind inderdaad dat je trots mag zijn dat je het helemaal alleen hebt gedaan, het lijkt mij heel zwaar. ik ben altijd blij dat ik terug kan vallen op mijn vriend.
is de vader van britt weggegaan? of helpt hij nog weleens.
mijn vader en moeder waren ook gescheiden, mijn vader is vanaf mijn vijfde uit mijn leven verdwenen, mijn moeder heeft het ook alleen gedaan en daar heb ik wel veel respect voor, want alle keuzes moet je alleen doen.
ik denk dat jullie omdat jullie met zijn tweeen waren wel een hechte band hebben, dat heb ik tenminste wel met mijn moeder.
veel liefs steffie

Hoi....

Lief dat je schrijft zeg!!..
Ik ben zelf bij de bio vader van Brit weggegaan, en toen bij mijn vader ingestrokken , een hele situatie op zich idd met weinig prive..
Haar bio papa bleek een crimi te zijn en niet zo een lieve ook en ook niet voor mij (als je me snapt om er maar even niet te veel op in te gaan) ,, daar wil je je kindje gewoonweg niet door laten opvoeden..
Wel heb ik 5 jaar lang geprobeert een band tussen brit en haar bio papa te laten krijgen door haar hier bij mij te laten opzoeken of via mijn ouders enz, maar jah hij kwam alleen wannneer het hem uit kwam en speelde dan nooit met haar zat alleen op de bank telefoontjes te plegen met "vrienden'.
Dus ja na zo een tijd voor niks vechten laat je het er wel bij zitten, dus vandaar ik ook gekozen heb geen contact meer te zoeken of te laten hebben.
Het is nooit makkelijk als je als zo een jonge vrouw alleen staat en voor een kindje zorgt, een relatie zag ik ook even niet zitten, was ik niet aan toe zeg maar..
Maar toch heb ik het wel gedaan en daar mag iedereen die dit ook gedaan heeft trots op zijn want jah, en een kindje en ik werkte nog gewoon enz.
Toch merk ik wel dat ik daardoor minder heb kunnen genieten van brit dan nu bij Dawin maak het zo anders mee doordat de papa van Dawin en ik wel bij elkaar zijn en gelukkig zijn..

Maar ook heel erg knap van jou moeder hoor het is niet makkelijk maar gelukkig krijg je veel liefde terug wat het allemaal waard is

Liefs bianca

Terug
Bovenaan