mama 3007

A

Anoniem

Guest
Hoi!
Ik vroeg me af hoe het met je gaat?
Aangezien we veel overeenkomsten hebben.
Ik moet over iets meer dan een week ongesteld worden.
Ik ben er toch veel mee bezig...
Ook al wil ik het liever niet!
Succes met alles!

Heej hoi,
Leuk zo'n berichtje aan mij haha. Met mij gaat alles goed. Zaterdag ongesteld worden. Ben er ook heel veel mee bezig maar probeer t te negeren. Heb ook niet echt voortekenen dus ook een beetje bang dat t niet gelukt is deze maand.
Als dat echt zo is is de troost dat t komende maand nog wel even lekker is om ongestoord te genieten van drankjes en hapjes ;-).
En qua verlof en zomervakantie zou t ook beter uitkomen. Je hoort.....het lukt aardig om me we niet mee bezig te houden hahah.

Hoe is het met jou?
Ook veel mee bezig dus?

Jij ook veel succes. Hoop voor je dat het raak is ;-)

Hoi,

Het blijft lastig om het los te laten.
Het is vandaag al donderdag...dus voor jou nog maar 2 dagen.
Ben jij het regelmatig?
Ik heb in het verleden wel eens gehad dat ik overtijd was en dan altijd direct naar een negatieve test werd ik als nog ongesteld.
Hoe bedoel je dat het ook tussen je oren kan zitten ;)
Succes nog ff!

Ja ben altijd regelmatig. Sinds we bezig zijn soms een dagje eerder of later maar niet meer dan dat.
Heb sinds we bezig zijn ook elke maand enorme borsten (gevoelig ook) en zeurend gevoel, soms ook zelfs misselijk. Ik weet inmiddels dat dit komt omdat ik er veel te veel mee bezig ben. Dus ik probeer die signalen te negeren.
Voortekenen voor mij zijn: echt misselijk, moe en sterkere geur. Dat heb ik nu allemaal niet dus ik verwacht er niet veel van.
En zoals gezegd ik heb komende weken heel veel gezellige dingen staan waarbij er veel geborreld zal worden...dus als t niet zo is ga ik daar vol van genieten.
Al is het wel irritant dat t nu 'wat langer' duurt. Dit is ronde 5 geloof ik. Snap niet waarom t nu niet lukt maar ja.

Dit is jouw eerste ronde toch?
Sterkte nog even met t wachten!

@ mama3007, typisch dat je dat zegt, sterkere geur is bij mij het enige teken, waaraan ik een zwangerschap zou herkennen. (Misselijk en moe ben ik anders namelijk ook wel.) Maar ik weet dat ik echt VEEL beter rook toen ik zwanger was! Voor de eerste keer dat ik dat 'kwaaltje' hier op het forum hoor.

Ik had dus geen kwaaltjes...behalve enorme moeheid.
Ik moet nog een week wachten...

Morning,
Zoals ik al verwachtte....net ongegesteld geworden.
Jammer maar vind dit de minst erge maand. Ff balen!! Ga komende maan lekker feesten en heel hard hopen dat het begin 2013 wel gaat lukken.

Zal nog even voor jou duimen! Spannend!!

Groetjes mama3007

He Gats...nooit leuk....ook al verwachte je het een beetje!
Ik verwacht het bij mezelf ook niet hoor.
Zelfs al word het bevrucht dan gaat het in de bijna de helft van alle gevallen nog mis rond de innesteling.
Ik zeg: Neem een lekker glas wijn vanavond en dan lekker weekend vieren.
En dat 2013 maar een heel vruchtbaar jaar mag worden!!

Terug
Bovenaan