Hi...
Fijn dat je hier je ei kwijt kan he. Haha.
@ ilse1977; tussen mijn oudste zit twee jaar. Wij wilden dat graag en waren blij dat dat gelukt was. Alleen wij hadden ons niet zo gerealiseerd wat voor een impact dat voor jezelf heeft. De eerste jaren vielen ons best wel zwaar. Ze zijn allebei veel ziek geweest en slecht geslapen. Dus die derde -die we altijd al wel wouden- werd steeds maar even uitgesteld. Ook wouden we een groter huis. Mijn man wou nog wel eerst aan die derde beginnen maar ik wilde liever eerst verhuizen. Dat leek mij relaxter. Nu zijn we er helemaal klaar voor maar wil het dus niet lukken. De jongste is 4. Stel dat ik nu zwanger zou zijn dan is hij dus al 5 (en de oudste 7) als de baby komt. Eerlijk gezegd vind ik dat al een groot leeftijdsverschil. Maar stel dat het nog anderhalf jaar duurt ofzo. Wil ik dat dan nog wel? Ik weet t niet.
Waarschijnlijk stel je idd je grenzen bij. Maar in mijn geval betekend dat misschien ook wel een wereldreis gaan maken met z'n vieren ofzo.
Gelukkig hoef ik nu nog geen knoop door te hakken maar t speelt wel door mijn hoofd.
@blabla: oooh haha ik herken dat bijna niet klaarkomen. Het lukte mijn man ook bijna niet. Hij was er daarna helemaal klaar mee, waardoor ik weer lekker Sjachie werd natuurlijk haha.
Of t echt tegen je werkt weet ik niet maar t is sowieso niet bevorderlijk voor je relatie.
Welke ovulatietesten gebruik jij? Misschien moet ik dat ook maar eens een keer proberen. En dan niet zeggen idd.
Heb overigens nu al een paar dagen een vreemde smaak in mijn mond en weinig eetlust. Dat vind ik dan wel weer apart, maar ben natuurlijk net ziek geweest dus t heeft vast daarmee te maken.
Nou ja. Ik zal voor je duimen. Je weet maar nooit

Ilse1977 in welke ronde zit jij dan?
Liefs mama3007