MAMA's DAYOUT

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben even opzoek geweest naar het topic, die staat al weer op pagina 3. Ik moet zeggen de animo ervoor is niet super groot, dus wat willen jullie doorzetten of afblazen?

Laat even weten wat jullie willen, andere suggesties zijn natuurlijk zeker welkom, daar ons Ilja natuurlijk in die tijd ook in NL is en we hun natuurlijk wel willen fotograferen.

Dus laat weten wat je wilt of wat jullie idee is.

Groetjes Nanda

Hey Mama's

Ik pas even voor af te spreken komende tijd. Beetje druk nu en decemberdrukte is natuurlijk ook in aantocht. Volgend jaar ga ik zeker weer eens mee.

Groetjes Bianca xxx

haha, oh god ik heb al zo'n hekel aan op de foto gaan :)

Maar het lijkt mij ook leuk om jullie te ontmoeten, ik zag inderdaad dat het animo een beetje weg was voor het sieraden gebeuren, kan me dat ook best voorstellen zo in de December drukte. Maar goed, wie wat wilt afspreken met me (misschien gewoon lekker wat drinken in een grand cafe) laat het me maar weten en dan verzinnen we wat. oh en Nanda jij bent toch ook ergens begin december jarig? Ik ook (7 december) dus misschien kunnen we een taartje gaan eten :)
Mijn vader, bij wie we logeren, woont midden in de oude binnenstad, dus ik kan overal binnen 10 minuten zijn.
Anyway....komt allemaal goed.

Ajuus, ilja

Moet eerlijk zeggen dat het een heftig drukke, maar ook dure periode voor ons wordt.
Misschien kunnen we de mama's day out verschuiven naar volgend jaar en met mama's en kids bij elkaar komen in utrecht.
Toch centraal en we kunnen Ilja en Max ontmoeten.
Misschien een leuke speeltuin ergens in de buurt??

Ballorig in Houten(vlak bij Utrecht)  is erg leuk!
Op woensdag of vrijdag ben ik van de partij!

Groetjes
Susan

ps. En Ilya, ik werk in de binnenstad van Utrecht op ma-di en do (behalve vandaag dan). Dus als jij in de binnenstad bivakkeert lijkt het me zowieso erg leuk je even te zien in bijv mijn pauze bij een kop koffie op het neude of 't wet!

Liefs
Susan

Lijkt me een uitstekend plan Susan, mijn vader woont achter de springweg garage (tussen oude gracht en de springweg in zeg maar) Ik ga denk ik ff freubelen met onze mobiele telefoons (zodat ze ook in Nederland werken) en dan post ik mijn nummer etc. Kunnen we t.z.t. dingen kortsluiten.

Oh en ik ben volgend jaar in Juni (of Juli ben het ff vergeten) weer in Nederland voor een bruiloft, dus als iemand zich geroepen voelt om dan wat te organiseren....I am in!

Ajuus, ilja

Dan verschuiven we het gewoon.

Maar ik wil je wel in real ontmoeten hoor Ilja, dus we gaan je wel opzoeken hoor!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Hoi dames,

Zullen we het maar even uitstellen tot het nieuwe jaar? Dan zien we wel wat we gaan doen.

Ik ben de week van 3 december een weekje weg (nou ja richting het oosten, kom de grens niet over). Dus eventuele ontmoetingen door de weeks laa tik aan me voorbij gaan, maar in het weekend ben ik zeker van de partij. Ook voor dat taartje!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan