Mama's die voor de 2e of 3e keer zwanger zijn, wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest

Hallo, allemaal.

Wij hebben een dochtertje van 2 jaar. Wij proberen al vanaf april zwanger te worden. Ik heb een regelmatig cylcus van 22-26 dagen. In augustus/sept heb ik een miskraam gehad. Daarna was mijn cyclus niet meer regelmatig. Ik had elke keer tussentijdse bloedingen. Maar wel heel kort daarop weer ongesteld (22dagen). Ik ben nagekeken door de gynacoloog en alles bleek prima in orde te zijn.  Nu is het deze cylcus heeel goed gegaan. Ik zit nu op dag 27 en nog geen bloed te zien. Maar de test was helaas negatief. Bij mijn eerste en bij mijn miskraam had ik heel snel een positieve test. Zijn er nog meer vrouwen die bij kun kinderen verschil hebben in de dag dat ze een positieve test hadden. Ik ben nog niet ongi, dus er is nog hoop. Ookal is een negatieve test wel een teleurstelling als je overtijd bent.

Groetjes Annika

hoi anika

zenuwslopend he dat wachten bah..
Ik had bij mijn eerste pas na een dikke week overtijd een positive test en bij de tweede zwangerschap  ( dat een miskraam is geworden) op de dag van de verwachte menstruatie meteen een vette positieve test.
ik heb ook een hele regelmatige cyclus van 30 dagen.   dus even afwachten nog het kan nog. Ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen en dan met ochtendurine.

succes  
groetjes silvia  

Terug
Bovenaan