mama's en msn???dingen delen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik ben (ze zeggen het)een jonge moeder en onzekerherkent iemand dat en wil iemand daar met mij over mailen of msnen???je mag me toevoegen als je wilt en anders een mailtje sturen...

aussytukker@hotmail.com

ben onzeker of ik het goed doe,en of aaron het goed doet en hoe ik het eten met hem moet doen en slapen enz enz enz...vast wel herkenbaar!!!(hoop ik)

tot horens misschien!

groetjes nienke (mama van aaron 24-11-2006)

hoi hoi
ik ben ook een jonge moeder maar niet onzeker, maar mij word ook wel eens gevraagt of het wel allemaal lukt of ik het allemaal wel aan kan, of ze weten iets beters ja dan kan ik wel eens onzeker worden.
maar ik heb je toegevoegt bij mijn msn misschien spreek ik je daar verder.

groetjes marielle     mama van alicia 25-10-2006

Mag ik vragen hoe oud je dan bent? Ik was 23 toen ik de eerste kreeg en heb daar eigenlijk nooit geen commentaar op gehad.
Waar ik me wel aan kan ergeren zijn de oudere moeders die zeggen dat ze juist door de leeftijd een betere moeder zijn dan een jongere moeder. Want zij hebben al meer levenservaring en kunnen daardoor meer genieten van hun kind..bla bla bla.
Sil

ik ben 27 dus iets oudermaar ben gewoon vrij onzeker over alles...en voel me nog zo jong

groetjes nienke...

Is toch hardstikke fijn dat je je nog jong voelt, doe er je voordeel mee en wordt er niet onzeker door!
Ik heb je een mailtje gestuurd, heb je hem ontvangen?
Sil

zeker dank je wel

ik ga even shoppen bij de ikea,vakantiegeld is binnen!!!

tot horens allemaal!

groetjes nienke...

haai!!

Hier ook en jonge mama!!!! Ik hep je toegevoegd aan mn msn lijst!!!

oxo mem van Anniek 15112006

Terug
Bovenaan