Mama's met dochters

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Zijn hier mama's die hun dochter(s) met het koude weer een jurk/rok aantrekken met een maillot eronder? En gaan jullie ook gewoon zo naar buiten, hebben ze het dan niet koud?
Ik trek Tara nl. elke dag een maillot aan onder een lange broek .......

Groetjes,
Shivana

Hoi Shivana,

Marissa krijgt met dit weer gewoon een spijkerbroek aan. Ik zou haar nu wel een jurk/rok met maillot aan doen maar alleen als we alleen maar met de bugaboo weg gaan. Daarvan is de voetenzak namelijk dik genoeg en dus ook lekker warm. Maar op de fiets vind ik het te koud voor alleen een maillot. Zelfs met mijn fietsvoetenzak voor de Bobike mini.

groetjes Linda

Hoi

Joyce is echt een rokkenmeisje en ik kan het dan ook niet over mijn hart verkrijgen om haar alleen broeken aan te doen.Zodra ik de maillot te voorschijn haal werkt ze helemaal goed mee in tegenstelling tot als ik haar een broek aan wil doen.
Maar ook op de fiets vind ik het te koud en dan doe ik haar een skibroek aan . Verder loopt ze veel,ook buiten en dan let ik er wel op dat de rest lekker warm is.In de wagen zit ze ook in de zak.

Dit was vandaag.Ze zit hier letterlijk in Bumba!

Groetjes Jessica

Hoi, met deze kou heeft Danielle ook een maillot onder dr broek aan. Alleen als ik weet dat we bijv. op visite gaan en dus verder binnen blijven doe ik haar een rokje aan, maar buiten lekker een broek,
groetjes van Sonja

Ilona krijgt gewoon een jurkje-rokje aan als dat zo uitkomt hoor. Als we boodschappen doen zit ze lekker warm in de voetenzak en op de fiets hoeven we eigenlijk nooit (als dat wel een keer zo zou zijn doe ik haar ook een lange broek aan)

liefs miranda

hoi,
ik doe Sarah eigenlijk sowieso niet vaak een rok of een jurkje aan maar dat heeft niets met het weer te maken. Maar van de week heb ik haar wel een jurkje met een maillot aangedaan. Als ik niet met haar op de fiets ga kan dat ook wel vind ik.
Verder heb ik voor als het straks nog kouder wordt en voor op de fiets van die dikke gevoerde spijkerbroekjes gekocht. Met van de lekker zachte warme stof erin .

Groetjes,
Tamar

Hoi Shivana.

In de bugaboo met voetenzak kan het makkelijk met een maillotje, maar lang buiten lopen of op de fiets doe ik haar een broek aan.
Ik moet zeggen dat ik nooit een extra maillot onder haar broek aan doe, lijkt me ook niet echt nodig?

groetjes MAris

Terug
Bovenaan