Mama's met dochters

A

Anoniem

Guest
Doen jullie al echte 'meidendingen' samen?
Ik lak soms samen met Tara onze nagels bijv., hihi.
En ze vindt het geweldig om met mijn make-up tasje te spelen, dan haalt ze er alles 1 voor 1 uit en van de oogschaduw wil ze altijd een beetje op de bovenkant van haar handje hebben.
Sinds kort wil ze elke avond dat ik haar benen en armen insmeer met Zwitsal bodylotion en na het insmeren ruikt ze er dan aan en zegt 'mhhhhhhhhh', haha :D

Hahahaha wat grappig! Mette is 19 maanden maar we doen nog niet wat jij beschrijft. Mette  is een beetje een rouwdouwer dan een nagellak meisje.

gr.Ing

Hee hoi!

grappig! maarre.... Alice krijgt eigenlijk de kans niet om zulke "meidendingen" te doen hier.... heb niet eens nagellak in huis.........
Ze vind winkelen wel leuk, ha ha!

Groetjes Alberdien

Neuh, ik doe de "meidendingen" vaak met mijn zoontje. Hij vind het helemaal geweldig om in de makespullen te grasduinen. Ook wil hij dat ik zijn nagels doe, alleen zijn teennagels lakken. Maar ja, hij vroeg ook my little pony voor Sinterklaas

Haha, maar hij is ook wel heel stoer hoor.

ja als ik labello op doe,wil anouk het ook op haar lippen.hou dan de dop er op en dan loopt ze te smeren en dan met de lippen over mekaar heen wrijven.
ook ruikt ze er dan aan en zegt mmmmmmmmm

gr petra

Hoi,
Met Lieve doe ik nog niet echt meiden dingen, maar ik heb nog een dochter van 9, en daarmee ga ik soms de stad in, of doe iets met haar alleen..Echt leuk!
Denk ook dat dat met jongens net zo goed kan hoor.
Ligt gewoon aan het kind..De een vind het leuk en de ander niet.
Had laatst met de oudste al een gesprekje over ongesteld worden..Ze klaagt soms over haar buik..ja en tegenwoordig weet je maar nooit..
Ze weet ervan, en ik hoorde dat er in haar klas al een meisje ongesteld was, dus dan leeft het al he..
En ik zou het rot vinden als ze er door verrast werd!!
Ik was zelf 14..bij de eerste ongesteldheid...dus hoop dat het voor haar ook nog even duurt.
Zoooo leuk is het nou ook weer niet! haha!!
Gr Rina

Terug
Bovenaan