mama's met een zoon

A

Anoniem

Guest
hoi mama's met een zoon (en de rest),

zoals jullie hebben gemerkt is het buiten heel erg koud... doen jullie een maillot onder zijn broekje aan?

ben benieuwd...

Hoi, ik heb dan wel geen zoon maar wil toch even reageren. Idd is het erg koud buiten en krijgt mijn dochter een maillot onder dr broek aan. Als ik een zoon zou hebben zou ik hem ook een maillot aandoen, je hebt toch leuke blauwe en andere donkere kleuren? En als ze zo klein zijn is het ook niet stom ofzo.
Ik denk tenminste dat je het daarom vraagt? Dat je het misschien een beetje raar vindt een maillot bij een jongen? Maar dat vind ik dus niet,

groetjes van Sonja

Hoi hoi,

Ik heb wel een zoon, maar no niet echt over nagedacht.....
Ik trek nusokken aan die kunnen tot zijn knie en een goede spijkerbroek.
Ook heb ik in de buggy een voetenzak. En als hij loopt blijft ie wel warm. Ik weeet daarom eigenlijk niet of ik snel een mayo eronder aan zou den. En dat is niet omdat ik het stom zou vinden. Lieve stom dan een koud en ziek kind JA TOCH!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi

jahoor ik trek Bram een maillot onder zijn broek aan, lekker warm toch?
je kan hele mooie maillots krijgen hoor voor jongens , gestreepten en met auto's enz. en als ze een broek eroverheen hebben zijn het net sokken......
Bram heeft al een poos maillots onder zijn broek, eerst wat dunnere en nu wat dikkere en ook thuis heeft hij ze aan omdat hij altijd zijn sokken uit doet en steeds steenkoude voeten heeft anders

liefs ilona

quote: ietje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2008 13:32:14'));

hoi

jahoor ik trek Bram een maillot onder zijn broek aan, lekker warm toch?
je kan hele mooie maillots krijgen hoor voor jongens , gestreepten en met auto's enz. en als ze een broek eroverheen hebben zijn het net sokken......
Bram heeft al een poos maillots onder zijn broek, eerst wat dunnere en nu wat dikkere en ook thuis heeft hij ze aan omdat hij altijd zijn sokken uit doet en steeds steenkoude voeten heeft anders

liefs ilona

Hoi Ilona!

Waar haal jij ze voor Bram? Bij de Hema ofzo??

Groetjes Saskia

Ik doe ook wel een maillot aan, onder een dun broekje alleen. Gevoerde broeken eigenlijk niet. Sven loopt veel, dus is steeds in beweging.
Misschien een harde moeder, maar als we lang buiten zijn, doe ik het zeker wel, en dan gewoon een witte...Niemand die het ziet!
x

hoi

ik haal de maillots bij de wibra en ik heb de dikkere maillots bij  kik in duitsland gekocht, de maillots bij kik zit aan de binnenkant een soort fleece-achtig spul en is dus ook lekker zacht en warm
maillots bij de hema heb ik ook gehad maar bij deze moest ik dan een maat groter kopen omdat deze wat kleiner uitvielen

liefs ilona

Ik deed mijn oudste altijd een maillot onder zijn broekje aan. Als hij een dun broekje aanhad natuurlijk!! Maakt toch ook niet uit, jongetje of meisje.....

Terug
Bovenaan