Mama's met kindjes uit April 2006 ??

A

Anoniem

Guest
Ik heb hier ook op het forum gezeten toen ik zwanger was van me dochter die april 2006 geboren is
las dat er meerdere waren met kindjes van 16 maanden
zaten jullie ook op april 2006 forum ?

Hallo,

Ik heb met onze dochter ook op deze site gezeten maar
dan mei 2006 dus nu we er aan denken om nog een wonder
te mogen ontvangen zit ik weer hier en kijken wanneer het
raak voor ons mag zijn aleen wachten we nog even met het
echte werk anders ben ik weer in mei aan het bevallen.

Groetjes Belinda

Hoi,

Ik zat inderdaad ook op dat forum. Mijn uitgerekende datum was 4 april, mijn dochter is uiteindelijk in maart geboren.
Ik was toen  onder  een andere  naam. Heb ik nu veranderd omdat ik mijn paswoord was vergeten.

Gaat alles goed met je dochter? Loopt ze al? Mijn dochter neemt er heel erg de tijd voor... Sinds een aantal weken kan ze goed aan de hand meelopen, dus het zal niet al te lang meer duren. Hoop ik want ze wordt heel erg zwaar om te tillen. (11kg)

Groetjes,
Heartje

Mijn dochter was 7 april uitgerekend en 4 april ben ik bevallen
Ze wandeld aan de hand vanaf december al mee, maar is met 14 maanden pas los gaan lopen en nu kruipt ze helemaal niet meer.
Gisteren kwamen hier 9 vrouwen op visite die allemaal kindjes van april 2006 hebben en ik chat nog elke dag met ze op een forum.
heb met hun al zolang contact echt heel leuk om die ontwikkelingen van ieder te zien.
ik had toen ook trouwens een andere naam op dit forum.
hoe heten jullie kindjes?

mij dochter heet Marissa en is nu bijna 15 maand en loopt
al vanaf 12 maanden.En hoe heet jou dochter??

Groetjes Belinda

Ik heb nog contact met een aantal vrouwen van de zwangerschapsgym. Inderdaad heel erg leuk om elkaars kids te zien opgroeien,en om te zien hoeveel ze van elkaar verschillen, ondanks dezelfde leeftijd.
Er zijn ook al een aantal vrouwen hoogzwanger (uitgerekend spetember en oktober). Hebben ze snel gedaan! Ook wel heel erg leuk zo weinig leeftijdsverschil tussen de kids. Maar mijn man wilde er iets meer tussen hebben.

Groetjes,
Heartje

mijn dochter heet Zoë Luna
mijn man wilde ook ong 2 a 2,5 jaar tussen de 2 kids dus nu gaan we weer aan de slag.
leuk om hier ook weer moeders te zien met even oud kindje al

gr desiree

Hallo,

Ja echt leuk ongeveer dezelfde leeftijd.
En nu gaan we alle drie voor een 2e
wonder voor heartje is het al zover goed gedaan
als ik het goed heb gelezen.Echt geweldig zeg
wij gaan in sept beginnen anders ben ik
weer in mei aan het bevallen en wel als je het
uitrekend 2 dagen voor mij dochter en dat willen
we liever niet.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan