mama's met meerde kids hoe....

delen jullie je dag in???

Ik heb een zoontje van 19 maanden Tom en een dochter Rosanna  van drie weekjes oud.

Vandaag ben ik voor het eerst met beide kids. Tot nu toe gaat het goed ze liggen nl beide te slapen .  

Tom gaat drie dagen "uit huis" 2 dagen naar mijn schoonzusjes en 1 dag naar mijn ouders. We hebben dat vanaf deze week maar weer opgepakt! Soms voel ik me daar schuldig over. Maar ik weet ook dat hij het daar super naar zijn zin heeft, hij krijgt natuurlijk alle aandacht! En ik kan lekker tutten met mijn dochter.

Vinden jullie het ook niet veel anders een tweede als ik nu alleen met haar bent dan denk ik waar heb ik me zo druk overgemaakt met Tom. Wat dat betreft ben ik nu super relaxed! Echt heerlijk!

Hoe gaan jullie bv weg op stap met de kids?? Tom wil nl ook graag zelf lopen maar hij is nog best klein en luistert niet altjd als ik zeg stop of kom hier! We hebben sinds gister onze tandem wagen binnen en die ga ik vanmiddag voor het eerst gebruiken het zal me benieuwen....

Ik hoor graag naar jullie reacties... ga nu maar snel wat doen voordat er eentje wakker wordt.hi hi....

liefs brigitta enne succes!!!

ik heb 3 kids een van 4 een van 3 en een van 5 weekjes.
ik moet zeggen dat het me makkelijk af gaat,het is natuurlijk druk,maar ik vond de overgang van 1 naar 2 kids een grotere verandering dan van 2 naar 3.
mn oudtse twee schelen maar 13maanden dus dat was zoiezo erg druk natuurlijk,maar nu ben ik een stuk relaxter,en geniet echt van mn kids,mn zoontje van 3 gaat 2 ochtende naar de peuterspeelzaal en mn dochter van 4 gaat naar school,dus ik heb ook genoeg tijd alleen met mn kleine meid.
ja en op pad met de kids,is niet zo,n ramp,de oudste 2 kunnen gewoon lopen natuurlijk.
als ze allemaal thuis zijn is het soms wel even kijken hoe ik mn aandacht het beste verdeel over die 3,maar het gaat me erg goed af moet ik zeggen,je groeit er vanzelf ook wel in denk ik.
groetjes diana

Mijn oudste dochter is 21 maanden, en mijn jongste is 5,5 week.

Eigenlijk valt het me 100% mee hoe druk het is. Jorja slaapt nog heel veel, en als ze wakker is en mijn oudste is ook wakker, dan weet Grote Zus dat ze even moet wachten.

Verder laat ik Vleer veel helpen bij de verzorging. Slaapzakje in Jorja d'r bed leggen, flesje dragen, schone luier aangeven, dat soort dingen.

Wat lopen betreft is het ook hier lastig, en ik betrap mezelf er dan ook op dat ik dat eigenlijk te weinig doe. Vleer loopt nu een paar maanden, maar wil dan niet dat ik d'r handje vasthoud.

Moet dus eigenlijk nog een kiddyboard aanschaffen.

Lynn, mama van Vleerte (21-12-2004) en Jorja (11-08-2006)

Hier gaat het me eigenlijk ook heel goed af, ook ik ben super relaxed.
Was ik bij Yenna eigenlijk ook wel komt denk ik omdat ik op een kinderdagverblijf werk.
Mijn dochtertje is 2 jaar en 4 maanden en weet ook dat als ik met Yari bezig ben ze mee mag helpen en soms even moet wachten.

Op pad gaan is inderdaad even wennen maar wij hebben zo'n kiddyboard en als ze niet meer wil lopen gaat ze op het kiddyboard staan, werkt op zich super maar ik vind wel dat ik zelf dan niet zo lekker achter de kinderwagen loop.

Ik vond de stap van geen naar 1 kind erg groot maar nu doe ik Yari er gewoon bij,
klinkt heel stom maar het is wel.

Groetjes Marina.

O, ja Yenna ging altijd al 1 dag naar het kinderdagverblijf, dit doe ik nu ook gewoon, heerlijk een dagje tutten met mijn kleine manneke en als hij slaapt even door het huis racen, of gewoon lekker met hem  naar de stad , koffie drinken bij 2 nog zwangere vriendinnen.
En ik denk dat ik haar echt mee straf om haar thuis te houden.
Schuldig voelen ??? Ik niet.
Groetjes Marina

Hier gaat ook alles goed en valt het me niet tegen.
Ik zelf heb twee kids en dan nog 4 dagen in de week een oppaskindje erbij.
Het is gewoon even een ritme zoeken en passen en meten hoe alles gaat. Maar het gaat me ook goed af, maar ben door de oppaskids natuurlijk het al gewend.
Het huishouden moet zo nu en dan ook nog tussendoor maar dat doe ik gewoon hoe ik zin heb en het uitkomt. Zorg gewoon dat het altijd al netjes is dus moet niets!
Wel krijgt ik over een aantal weken ook mijn 2e oppaskindje weer hier voor een aantal uurtjes dus ben eens benieuwd hoe het dan gaat. Want dan heb ik er soms 4, maar besteeds op die momenten alleen mijn tijd aan de kids (en internetten hihih) en komt het helemaal goed. Nessie mv Alissa en Jari  

Hoi meiden,

Bedankt voor de reacties, wat doen we het eigenljk goed met zijn allen!!

Gister was een lekker dagje met zijn drietjes... We zijn ook nog naar de speeltuin gegaan.

Tom is 19 mnd kan hij al op kiddyboard??

MEIDEN GENET   van de kleintjes!! en de grotere kids...

liefs brigitta

Terug
Bovenaan