Mwa,.. Het gaat wel.
De behandeling zelf daar voelde ik wonder boven wonder niks van. Lang leven de verdoving! Maar nu de verdoving al een tijdje is uitgewerkt is het minder leuk zeg maar haha.. Die zenuwpijn gaat door merg en been, maar liever even deze napijn dan de pijn die ik ervoor had!! Er was namelijk een vulling eruit gevallen en toen ze deze opnieuw gingen vullen hebben ze de kies zover schoon moeten boren dat mijn zenuw bloot lag. Dus de vulling ging op de zenuw. 9 van de 10 keer herstelt de zenuw, echter was ik die ene waarbij het is gaan ontsteken. Ik zat dus van zondag op maandag als een klein kind snachts te huilen van de pijn op de bank.. Nu dus blij dat ik geholpen ben hihi..
Marieke, Ik was ook altijd gespannen voor de tandarts. Ik had namelijk een wat minder tactische tandarts. Nu dat ik ben moeten overstappen naar een andere tandarts, omdat ik verhuist ben naar een andere stad, gaat er een wereld voor me open. Nu ik een wortelkanaalbehandeling heb gehad zónder pijn maak ik me nergens meer druk om! Ik had er ook de meeste gruwelverhalen over gehoord.. En 14 jaar niet geweest? pff.. Geen last van gaatjes ofzo? of heb je al een kunstgebit haha..