Mama's tandje...

A

Anoniem

Guest

..doet AU!!

Vandaag, nou eigenlijk gisteren aan de tijd   te zien, heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad. Au,..

Vandaag blijf ik dus thuis omdat ik flinke napijn heb!
Ik schrijf dus gezellig mee vandaag hihi..

Esmé mv Kay

gatsie, ik moet er niet aan denken zeg!
ben al 14 jaar niet meer geweest en ik was ook niet van plan om ém binnenkort weer
te gaan bezoeken! Thomas mag mooi met papa mee naar die enge kerel!!

-X- Marieke

Hoi Esmé

Hoe gaat het nu met je mondje?? Een wortelkanaal behandeling is niet fijn. Ik heb het zelf gelukkig nog nooit gehad maar manlief wel. Lekker rustig aan doen vandaag en beterschap aan je tand!!!

Liefs Esther

Mwa,.. Het gaat wel.
De behandeling zelf daar voelde ik wonder boven wonder niks van. Lang leven de verdoving! Maar nu de verdoving al een tijdje is uitgewerkt is het minder leuk zeg maar haha.. Die zenuwpijn gaat door merg en been, maar liever even deze napijn dan de pijn die ik ervoor had!! Er was namelijk een vulling eruit gevallen en toen ze deze opnieuw gingen vullen hebben ze de kies zover schoon moeten boren dat mijn zenuw bloot lag. Dus de vulling ging op de zenuw.  9 van de 10 keer herstelt de zenuw, echter was ik die ene waarbij het is gaan ontsteken. Ik zat dus van zondag op maandag als een klein kind snachts te huilen van de pijn op de bank.. Nu dus blij dat ik geholpen ben hihi..

Marieke, Ik was ook altijd gespannen voor de tandarts. Ik had namelijk een wat minder tactische tandarts. Nu dat ik ben moeten overstappen naar een andere tandarts, omdat ik verhuist ben naar een andere stad, gaat er een wereld voor me open. Nu ik een wortelkanaalbehandeling heb gehad zónder pijn maak ik me nergens meer druk om! Ik had er ook de meeste gruwelverhalen over gehoord.. En 14 jaar niet geweest? pff.. Geen last van gaatjes ofzo? of heb je al een kunstgebit haha..

dat is het ém nou juist! Ik ga wel weer als ik een kunstgebit nodig heb!
Ben ik in één keer van alle ellende af.... Zoent zo lekker s'nachts, hahahaha! Sowwie schwat, eewst mijn twanden indwoen....

he hopelijk voel je je snel weer wat beter. Tandpijn is echt verschrikkelijk.

Groetjes sandra

Oh meissie toch wat een rot behandeling.
Maar gelukkig heb je er niets van gevoeld.

Ben zelf ook lichtelijk gespannen als ik naar de tandarts moet, maar dat komt omdat onze vorige tandarts ook niet erg tactisch was.

Maar deze man is zo lief, maar toch is het nog geen hobby om te gaan.

Liefs Ilse mv Danique

Brrr ik zit hier helemaal met kippenvl.
Ik ben zo'n schijterbroek voor de tandarts echt verschrikkelijk.

Meid succes ermee!

Terug
Bovenaan