Mama's uit brabant...?

Hallo allemaal,

Mijn naam is sasja en woon in het zuiden van brabant vlak bij valkenswaard. En ik wilde aan mensen vragen die hier dicht bij wonen of jullie al ervaring hebben met kraamzorg. Ik weet namelijk niet welke ik moet kiezen...

Sasja

hallo,
ik woon bij valkenswaard in de buurt.
ik heb voor home care gekozen,want ik had geen andere keus bij miijn verzekering.
de vorige twee keer heb ik van zuidzorg gehad.
was erg goed bevallen.
van homecare hoor   ik niet zon positieve reacties helaas.
groetjes

Hoi Hoi,

Ik kom uit Veldhoven en heb bij de eerste kraamzorg van zuidzorg gehad en dit was super goed bevallen (letterlijk en figuurlijk!!!). Ik heb er zelf ook gewerkt en daarom heb ik daarvoor gekozen. Ik heb er nu weer voor gekozen. Maar je moet zelf beslissen en evt. wat kraamcentrums bellen en waar je het beste gevoel bij hebt, daar voor gaan!
Succes!!!

Groetjes Lia

Bedankt voor jullie reacties!! Ik denk ook dat het zuidzrog wordt, want je hoort overal verschillende reacties van. Het is toch afwachten. Maar omdat we dadelijk in de zomervakantie moeten bevallen wil ik het toch snel geregeld hebben. Maar ja, zometeen eerst nog een echo... Super spannend!! Als het goed is horen we dan het hartje, en als dan alles goed is, dan kan ik de kraamzorg gaan bellen.

Bedankt voor jullie tips!! sasja

Hoi leeuwtje,

Nee helaas, geen hartje gehoord. De arts was te lang stil, en eigenlijk zag ik het zelf al op de echo. Het is niet goed, na 9 weken krijgen we  een miskraam... Wij zijn er helemaal kapot van, en huilen de hele dag. Na twee jaar proberen en een half jaar dokteren waren we toch spontaan zwanger geworden. Eindelijk een positieve test. Maar nu is dat ineens anders, en we weten niet wat we ermee aan moeten. We moeten morgen terug naar het ziekenhuis, naar de gyn, en die verteld hoe we nu verder moeten. Je kunt wachten tot het vanzelf komt, maar dat kon ook nog 6 weken duren, en eigenlijk wil ik dat niet nu ik weet dat het niet (meer) leeft. Het  is in ieder geval zwaar KUT.

Toch wens ik jullie een hele fijne zwangerschap toe, en duim maar voor ons dat het ons nog een keertje gegund wordt!

sasja

Terug
Bovenaan