Mama's uit Groningen???

Hoi Meiden!!!

Ik zie dat er allemaal oproepjes worden gedaan voor meiden uit Brabant en uit het westen....................maar niemand uit Groningen!!! Dus bij deze!!!!

Ik woon zelf ruim anderhalf, hartje centrum in deze stad, ik kom zelf uit Noord Holland maar i.v.m het werk van mijn vriend zijn wij hier neer gestreken.....en ken nog nauwelijks mama's hier in de buurt!!

Dus ik was heel erg benieuwd of er ook net mama's vlakbij mij in de buurt wonen van het forum.....

Ben heel erg benieuwd!!!!

Groetjes Esther ( mama van Mirre Jasmijn, geboren 22-02-07)

hey hallo
ik kom uit groningen en ben verhuisd naar noord holland haha.
groningen is heel leuk wonen.
woon je in de stad zelf of in een plaatje daarbuiten?
ik woonde in delfzijl, en woon nu in breezand.
veel geluk in groningen
doei doei

ik dacht al helemaal geen noordelingen hiero.

Ik kom oorspronkelijk uit Delfzijl en ben nu een dorp opgeschoven.
Lekker zeg in hartje groningen wonen, voor mij is het een half uurtje rijden als ik eens lekker wil gaan winkelen.

Cin 83, ben benieuwd of ik je toevallig ken, neem aan dat 1983 je geboortejaar is dan zou je net iets jonger zijn dan ik (1982)

Ik ben trouwens de moeder van Indy, 16 dec 2006 (was op 16 januari 2007 uitgerekend maar kreeg voor de 2e keer Hellp) lees nog elke dag op het forum maar met 2 meiden ( zit 18 maand tussen) en werk en alles weinig puf tot hele verhalen.

groetjes

Hi,

Hier een stadjer! We wonen in Ulgersmaborg op ongeveer 10 min fietsen van Grote Markt.

Lekker hoor hartje centrum, we hebben tijdje in de nieuwe ebbinge gewoond, erg gezellig vooral in de zomer, terrasjes pakken etc. Nu met 3 kids vind ik onze wijk wel erg lekker veel speelgelegenheid en we wonen bijna naast de kinderboerderij. Bovendien zijn er veel kleintjes in de buurt dus straks veel speelkameraadjes.

Groetjes Angelique
mv Thijs (3jr) Joost en Rifka (4,5 mnd)

P.S. bevalt het een beetje als noord hollandse in Groningen of is het nu echt zo moeilijk om een nieuwe vriendenkring op te bouwen, ze zeggen toch altijd dat noordelingen zo stug zijn? Hoe ben je trouwens hier terecht gekomen? Of ben ik nu toch weer te nieuwsgierig.

Hallo dames,

hier nog een groningse.
Wij wonen ook fijn in de stad. Eerst in Helpman en nu in Beijum. Was eerst niet zo enthousiast over Beijum, maar we hebben echt een heerlijk huisje gevonden. Leuk in een hofje met veel kinderen en achter het huis is het helemaal vrij.
Mijn zoontje is geboren op 7-3-07.........

Groetjes Anne

Hoi meiden

Ik woon in hoogezand, dat is zo'n 10 minuten rijden naar de stad toe.
lekker dicht bij als we even willen shoppen

Groetjes van mama van milou 15-01-07

Terug
Bovenaan