Mama's van de tweede: wanneer werd jullie cyclus na de eerste weer regelmatig?

Hoi allemaal,

Mijn dochter is nu ruim 16 weken. Ik heb na de bevalling 6 weken gevloeid. Na 12 weken werd ik heel licht ongesteld, duurde ook maar 4 dagen of zo en het deed geen pijn terwijl ik er voor mijn zwangerschap best last van had altijd. En nu zijn we dus weer ruim 4 weken verder en ben ik nog niet ongesteld. Ik heb al een zwangerschapstest gedaan, maar ben niet zwanger (of ik heb te vroeg getest?). Wanneer werd jullie cylcus na de bevalling weer regelmatig (zonder pil)?

Groetjes,

Eveline

Bij de eerste werd ik na zes weken ongesteld en dit meteen regelmatig, nu bij de 2e wil het niet zo lukken. Na 10 weken werd ik 1 dag ongesteld en toen stopte het weer. Normaal ben ik altijd heel erg regelmatig met alles.

Groetjes
Chris

hoi eveline,
ik heb pas 1 kindje maar na 10 weken voor het eerst ongesteld en meteen regelmatig, net zoals voorheen. ben net voor de derde keer weer ongesteld geweest.

groetjes,
daphne

hoi eveline
irritant he?ik ben vorige maand met de pil gestopt en nu al 2 weken overtijd,maar niet zwanger.dat ik niet zwanger ben vind ik niet zo erg,maar dan niet ongesteld worden wel.want nou weet ik voorlopig niet waar ik aan toe ben.en de kans op een zwangerschap op korte termijn word dan ook kleiner.misschien dat tarwekiemoliecapsules hier wat kunnen helpen?ik ga zo nieuwe spenen kopen en dan neem ik maar eens een doosje mee.wie weet helpt t.heb ik in ieder geval wat geprobeert.
wel vervelend.denk je er zelf helemaal klaar voor te zijn,wil je lijf nog niet.en een kennis van me is 3 maanden na de bevalling per ongeluk zwanger geworden van de derde.en ik wil t en kan niet.nee,ik ga er niet dramatisch over doen,daar is t nog veel te vroeg voor.ik heb me voorgenomen dat elke maand voor december vroeg genoeg is.dus ik heb nog even.
groetjes kari

Hey Kari,

Tja...hier exact hetzelfde verhaal! 5 weken geleden ben ik ongesteld geworden. Was ook veel lichter dan anders, dus ik vond het toch al gek. Maar nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld en ik vraag me ook af of die vorige ongi wel echt een ongi was of dat ik gewoon nog steeds geen eisprong heb gehad. Heb al 2x getest, op mijn NOD en vandaag. Maar echt niet zwanger. Zuchterdezucht. Zou het wel leuk vinden als mijn lijf weer normaal ging doen! Maar daar is het ook nog wel erg vroeg voor. Geduld is niet mijn grootste deugd, haha.

Houd je me op de hoogte van hoe het bij jou gaat?

Groetjes,

Eveline

nee,ik ben ook niet erg geduldig wat dat betreft.ik heb nog nooit zo met smart op mn menstruatie zitten wachten.ik neem echt mijn petje af voor vrouwen met een onregelmatige cyclus die graag zwanger willen worden.wat een onzekerheid zeg,poehpoeh...ik ben echt katsverwent geweest met mn precies 28 dagen.
ik hou je op de hoogte!
groetjes kari

Dag dames,

Mijn menstruatie kwam na de eerste en tweede al op gang na 6 weken en om de 28 dgn. Maar het is vrij normaal dat het nog niet regelmatig is hoor, je lichaam moet tenslotte ook ontzwangeren zoals je dat tegenwoordig noemen.   Mochten jullie bv geven dan blijft je ongi ook uit, maar dat ben je wel vruchtbaar!

Succes.

Gr. Jeannette

mv Thomas 29-2-2004 en Wesley 19-1-2007

Terug
Bovenaan