mama's vanaf 34 jaar

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben Esther, 34 jaar, begin januari word ik 35, mijn man Wil en ik zijn de trotse ouders van Isis, die net twee is geworden. 10 november ben ik gestopt met de pil, ben gisteren ongesteld geworden, dus ronde 2 is begonnen. Van Isis was ik binnen 4 maanden zwanger. Nu vind ik het toch weer spannend, ook aangezien mijn leeftijd................gaat het langer duren??? We proberen rond mijn eisprong meer te vrijen, maar ik PROBEER er niet te geforceerd mee om te gaan, valt toch tegen. Maar is,zo te lezen, wel herkenbaar. Graag zoek ik contact met meiden boven 34 jaar die ook aan het oefenen zijn. Als ik me beter bij een andere topic aan kan sluiten, hoor ik dat ook graag,

x Esther  

Hoi Esther,

Hier ook een mama van een jongetje die in september 2 is geworden en ook 34 jaar! Wij zijn vanaf juli bezig maar probeer ook nog niet erg geforceerd bezig te zijn hoewel dat nu wel steeds moeilijker wordt.. duurt wel lang nu.. Vorige x was ik de 1e ronde meteen zwanger. Maar ja t zal wel zo moeten zijn dus ik wacht braaf weer af wat deze maand gaat doen en hopelijk heb ik oor kerstmis en mooi cadeautje oor iedereen maarja. das weeeer afwachten !!

Veel succes en veel plezier ook hier natuurlijk!

Groetjes Baby2

Hallo meiden..

Ik ben Rianne en heb een dochter van 1,5 jaar en ben net 35 geworden.. wij willen
nu ook graag een tweede, dus het "klussen" is sinds kort begonnen.
Van onze dochter was ik ook snel zwanger maar ben ondertussen nog steeds 15 kilo zwaarder als toen en vraag me af of ik nu ook wel weer zo snel zwanger raak.. Hebben jullie dat ook zo erg?

Groetjes Rianne..

Hoi,

Ik ben ook bijna 35 (eind januari) en we zijn nu bezig voor ronde 4. Al moet ik er wel bij zeggen dat we niet heel bewust en gefocust bezig zijn. Ik heb al 2 jongens, 1 van 4 en 1 van 3. Als het niet lukt, is het ook goed. Ik wil wel na mijn 35e stoppen met eventueel zwanger worden. Ik wil geen verdere risico's en voor mezelf is het dan ook beter om niet meer te zwangeren. Ben benieuwd! Heb nu mijn NOD 24 december..

Groetjes, Ukkie

Terug
Bovenaan