Mama blogger

<p>Hi,</p><p>sinds ik zwanger ben merk ik dat ik heel veel behoefte voel om alles wat er gebeurt van me af te schrijven. Een aantal jaar geleden heb ik een blog bijgehouden (over andere dingen) en het lijkt me leuk om dat nu weer te doen. <br /><br /></p><p>nou vraag ik me af, of jullie denken dat dit een leuk idee is? Kennen/zijn jullie ook mama bloggers? :) </p><p> </p><p>liefs, </p>

Hee als het je zelf helpt en het fijn js zou ik zeggen zeker doen. Bloggen is altijd een leuk idee. Ik denk niet dat ik je zou volgen persoonlijk, maar dat heeft niks met jou te maken maar meer met het feit dat er naar mijn mening al zooooveeel mamabloggers zijn en veel waarover ze schrijven komt best wel overeen... 

wat je ook zou kunnen doen, want ik begrijp je ding wel, is een video dagboek maken :) en dan voor jezelf, en je toekomstige kindje. Dan kan je lekker van je af kletsen, dat is echt goed voor je ook om je gedachten te ordenen, en heel leuk voor later! Ik ga het ook in deze dagen doen ;) Kan gewoon met je mobiel, of anders een cameratje

Terug
Bovenaan