<p>Ik heb al een tpoic hsp mama erop gezet. Ik heb een groter “pretpakket”. Zijn er ook moeders met fibromyalgie die hun ervaringen zouden willen delen. Of praktische tips hebben...</p><p>Mijn lijf is hertellende van een bevallingstrauma en de nodige complicaties ervoor/erna. Ik merk dat hierdoor mijn pijnklachten vanuit de fibro enorm toenemen. Ik heb de afgelopen jaren een hele gereedschapskist aan tools aangelegd zodat ik weet wat ik kan doen als... echter de slaap die ik nu gewoon nodig heb om te herstellen, krijg ik voorlopig niet. Daarnaast merk ik dat ik geen enkele houding (met of zonder voedingskussen) kan vinden die de pijn in mijn lijf stabiel houdt of verminderd. Ik besef goed dat ik er op dit moment gewoon ff helemaal doorheen zit en ik krijg wel hulp via de haptonoom. Dit is hulp die traag gaat en op langer termijn zal gaan werken. Ik ben nu even zoekend naar de spreekwoordelijke symtoom bestrijding, zodat ik mijzelf in het NU ook wat comfortabeler kan voelen. </p><p>Iemand met een zelfde ervaring of advies?</p>