mama en papa

A

Anoniem

Guest
hallo

ben benieuwd hoe de mamas en papas elkaar hebben leren kennen?

ik ken mijn vriend 4,5 jaar
we hebben elkaar via vrienden van ons leren kennen op een gothicfeestje
we zaten op een rij hij aan het enen uiteinde ik aan het andere
en zo hoorde ik via via dus via die rij dat hij me leuk vond en daar moest ik dus weer antwoord opgeven via via

daarna zijn we naast elkaar gaan zitten en hebben vanalles met elkaar besproken
ik voelde me net een kleuter haha ik was zo zenuwachtig

hij had me al langer gezien en wilde me al heel lang aanspreken

daarna zijn we nog een paar keer uit geweest en hebben uren liggen praten over onzin
we hadden echt dezelfde bizarre humor!!

ik bleef zooooo zenuwachtig de eerste keren echt grappig en hij had hetzelfde
de eerste kus was ook zo grappig kei zenuwachtig haha

dat heb ik bij niemand anders gehad

we hadden het gelijk al over kinderen en trouwen
nou het eerste is al gelukt haha

ben nu nog steeds verliefd en ben zo blij met ons kindje

ben benieuwd naar jullie verhalen

hoi,
ik heb mijn man ruim 10 jaar geleden leren kennen. Ik had toen een 'relatie met zijn beste vriend. (nog maar heel kort) en toen ik mijn huidige man zag dacht ik: hee jou vind ik veel leuker!
Eerst netjes uitgemaakt met de ander en toen was het raak. We zijn nog altijd gelukkig en helaas is de vriendschap tussen mijn man en zijn vriend snel stukgelopen door mij. Gelukkig zijn we verhuisd en hoefden we hem niet meer onder ogen te komen.

groeten ELke

Wij kennen elkaar nu 6,5 jaar!
Een (toenmalige) vriendin van mij had mijn vriend (was weer een vriend van haar vriend) uitgenodigd en  ik zou dan ook komen (soort blinddate dus!)  
Ik was zoooo zenuwachtig, was nog best verlegen toen! Hahahaha
Nou, daar binnengekoemn, hij kwam ook binnen en ik vond hem  meteen leuk! En hij mij dus ook!
We hebben daar gewoon gelachen en gepraat  en hebben op het laatste afgesproken dat hij mij zou bellen. (ik dacht, dat doet hij noooooit!) maar de dag erna belde hij al! Ik zat nog op school en heb zeker 1,5 uur met hem gepraat aan de telefoon!
We hebben toen afgesproken om een paar dagen later naar de bios te gaan en uiteten te gaan.
Hij is me thuis komen ophalen en het was super! Vanaf toen hadden we dus een relatie en zijn we eigenlijk nooit meer van elkaar gescheiden geweest.
Het ging (en gaat nog!) zo goed, hij bleef al snel vaak bij ons eten en slapen (ook omdat hij het thuis niet fijn had!) en toen hij een appartementje kreeg waren we door de week bij mijn ouders (omdat ik naar school moest) en in het weekend in zijn huisje.
Daarna zijn we gaan samenwonen in een koophuis (waar we nu dus nog wonen) en nu hebben we al samen een heeeeeerlijke dochter!
En tussen ons gaat het nog steeds super! Kan hem echt niet missen hoor

hoi,

ik heb mijn man ongeveer 8 jaar geleden leren kennen.
ik zat met een vriendin op een bankje (was toen 17) en hij zat met een vriend van hem in de auto wat te eten van friettent (hij was net 19).
we keken allemaal wel naar elkaar, maar meer ook niet.
toen bleven de jongens maar voorbij rijden. pff, wij vonden dat wel grappig.
een week later zaten mijn vriendin en ik daar weer en toen kwamen de jongens ook weer!!
deze keer kwamen ze op een gegeven moment naar ons toe...poeh dat was schrikken!
toen vroeg mijn man of hij mijn nummer mocht.
en die gaf ik........raar want normaal deed ik dat echt nooit.
en die avond belde hij al.
en zo bijna iedere dag.
pas na 3 maanden!!!!! hebben we verkering gekregen.....ik wist steeds niet of ik hem alleen als vriend wilde of als verkering.
Maar...het is allemaal goed gekomen haha.

dus wij hebben elkaar gewoon op straat leren kennen.

Mejon

Hoi (leuk onderwerp! )

Mijn man en ik hebben elkaar leren kennen in 1997 bij wederzijdse vrienden.
Toen we eenmaal een relatie kregen bleek dat we elkaar in het verleden zijn tegengekomen, op de gekste plekken.. en zonder enig contakt.

In 1994 met een concert van Pink Floyd bleek hij schuin achter mij te hebben gezeten samen met zijn neef... en hebben commentaar geleverd op ons (op een grappige manier)
In December 2006 ben ik met een vriend naar kiss geweest (band uit 70er jaren) en hij kwam een oude schoolvriend tegen (mijn man) ff kletsen met elkaar, en toen hij wegliep.. liep hij mij dus bijna onderste boven... hahaha, achteraf wel grappig.

Ik zie het zo; we were meant to be together  uiteindelijk zouden we elkaar toch ontmoeten/leren kennen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Wat een leuke -verhalen!! Nou, hier komt de mijne:

ik heb mijn man in 1995 leren kennen tijdens mijn vakantie!! Jawel, een heuse vakantie-liefde die stand heeft gehouden, het kan!! Ik was met mijn vriendin op vakantie in Turkije en mijn man werkte in het hotel waar wij verbleven. Het was RUZIE op het eerste gezicht, want hij wilde onze koffers naar onze kamer brengen en ik schreeuwde dat ie met zijn poten van onze koffers moest blijven, omdat ik dacht dat ie geld moest , wat een ontzettende Hollander was ik ook!! Verder vond ik hem vreselijk opdringerig en hij riep de hele dag "iek hou fan joe!!", vond hem zo'n slijmbal!! Pas tegen het einde van die week heb ik eens alleen met hem een avondje gezeten. Hij had die Casanova-act afgeschud en ik zag ineens een vreselijk aantrekkelijke man die ook nog eens afschuwelijk lief was en serieus kon zijn en WEL echte humor had!! Na die avond was ik ineens verliefd!! (en hij ook achteraf...)

Toen ik thuis in Ned was, wilde ik hem snel vergeten, want ik dacht dat hij mij met  een lading nieuwe toeristen ook snel zou vergeten. Nou, niet dus. Ik was nog geen kwartier thuis of hij hing al aan de telefoon. We hebben zo bijna dagelijks contact gehouden en 2 maanden later ben ik alleen teruggegaan naar Turkije. Ik moest weten of ik er verder energie in moest steken. Ik ging voor 4 weken, maar ben er 10 gebleven. We zijn samen door West-Turkije gereisd en het was FANTASTISCH!!

Helaas moest hij daarna 18 maanden in dienst en ik mijn school nog afmaken. Iedere 3 maanden ging ik voor 1 of 2 weken naar Turkije om bij hem te zijn. Fantastisch was dat, maar het afscheid telkens vreselijk. Toen hij klaar was met dienst moest ik 6 mnd stage lopen in het buitenland, Turkije dus. Daar hebben we in Ankara voor het eerst samengewoond. Toen WEER afscheid, want hij moest een verblijfsvergunning voor Ned aanvragen en ik moest eerst werk hebben.

Uiteindelijk is hij in juli 1998 definitief naar Nederland mogen komen en zijn we een jaar later getrouwd.

Hè, ik wordt weer helemaal opnieuw verliefd als ik dit weer zo opschrijf!!

groetjes

Mie

Ik heb mijn vriend ontmoet in de kroeg! Ik keek hem in zijn ogen en dacht: hey die is leuk! Na een praatje zei hij ga maar naar mijn vriend ik hoef verlopig geen vriendin.
Toen kwam zijn vriend erbij staan en we raakte aan de praat,wij werden verliefd....
maar toen kwam de vakantie en hij wou als vrijgezel op vakantie en we zouden na de vakantie verder kijken,nou ik hoorde niks meer van hem!!!!
Na een paar weken kwam ik zijn  (mijn) vriend weer tegen en hij vertelde dat zijn vakantieliefde serieus was geworden. Nou mooi balen dus!! Toen ben ik met hem (mijn vriend) blijven kletsen (kun je het nog volgen???) en na een paar weken heeft hij me thuis gebracht en is niet meer weggegaan! Nu kunnen we met zijn alle er smakelijk om lachen. Zijn vriend staat op het punt van trouwen met zijn vakantieliefde en wij hebben dus een zoontje gekregen!! En ze leefde nog lang en gelukkig!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan