mama fiets

Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met een 'mama' fiets? Ik heb op internet rond gekeken en nu viel mijn oog op de Gazelle Bloom. Heeft er iemand zo'n fiets en wat vinden jullie ervan? Het is namelijk best een aanschaf zo'n fiets.

Groetjes Yvette
 
Hoi,

Ik heb het overwogen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Vond 'm te duur en best groot. Het is zeker een handige fiets als je kleine kinderen hebt, maar vaak moet je harder trappen, de wielen zijn kleiner, en hij is echt spuuglelijk. (mijn mening). Heb nu een gewone Gazelle, een stadsfiets en dat wil ook prima. Desnoods koppel ik er een fietskar achter, wat ook handig is met boodschappen doen, als je je kind thuislaat kan je er de wereld in boodschappen kwijt. Het maakt ook niet uit of het regent, je kindje blijft droog. En als je kindje toch meegaat kan je de kar afkoppelen en als wandelwagen gebruiken. Heel handig. Het vriendje van mijn zoon gaat ook mee, net zo makkelijk.
Maar goed ik heb dus geen ervaring met de mamafiets, maar heb mij wel goed laten informeren toen ik een andere wilde kopen.

Groetjes
 
Hoi,

Ik heb de Gazelle Bloom  sinds vorig jaar  en ik vind het een geweldige fiets. Hij heeft 7 versnellingen en is verder helemaal toegespitst met allerlei details op moeders. Ik ben er echt heel blij mee.

Wat je inderdaad ook kan doen als je het te duur vindt, is inderdaad zo'n wagentje achter jouw fiets of eventueel een bakfiets. Dat is ook handig. Maar al met al ben ik heel blij met mijn mamafiets.

Succes met de keuze.

Lies
 
Hoi,

Bedankt voor jullie reacties, ik ben net bij de fietsenwinkel geweest. En de Gazelle Bloom stond daar. Ik vind het een mooie fiets en ik heb hem gelijk maar besteld, hij had mijn 'maat' niet op voorraad. Ik heb er gelijk een kinderzitje bij gekocht en over een week of 2 heb ik hem.
 
Hoi Yvette,

Heel veel fietsplezier. Ik denk niet dat je er spijt van krijgt.
En ik geniet echt van het fietsen met mijn dochtertje. We zitten gewoon samen te zingen op de fiets, althans...ik zing en zij zit heen en weer te wiegen of te zwaaien.

Groetjes,
Lies
 
Ik heb ook overwogen om   een 'mama-fiets' te kopen , maar mij hield ook de prijs tegen. In de fietsenwinkel adviseerde ze mij de gazelle-orange. Bij deze fiets kun je nl. het stuur verstellen en heb je als het zitje erop gaat meer 'opstap' ruimte.
Ik vind hem ideaal.
Ook zou je nog op www.marktplaats.nl kunnen kijken voor een mama-fiets!
Succes X Bloem
 
Hallo,

Ik heb de fiets toevallig afgelopen vrijdag opgehaald in arnhem
www.izibike.nl staan veel goedkopere fietsen en gewoon nieuw!
normaal is ie bijna 900,- en nu heb ik er 695,- euro voor betaald.
Je moet hem alleen zelf ophalen.Ik vind het een heerlijke fiets
en mooi!~Veel succes
 
He hallo,

Ik heb een sparta amazone en hij is echt super!!!!
Hij fiets geweldig en de ruimte tussen zadel en 't zitje is ook super.
Ik zou hem iedereen aanraden.

groetjes Nadine moeder van Anouk.
 
Terug
Bovenaan