Mama heeft baby in buik

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

We zijn sinds april bezig om zwanger te worden en zitten in ronde 5. Mijn NOD is 2 september, we zitten in de afwachtdagen.

Zitten we zondagochtend aan de tafel te ontbijten, zegt mijn dochter van ruim 2,5 ineens Mama heeft baby in haar buik. Mijn man en ik keken elkaar alleen maar aan. We hebben het er thuis niet over waar ze bij is, want ze pakt alles op wat je zegt.

In onze omgeving zijn aardig wat mensen zwanger, maar ik moest even slikken, ik  hoop dat ze gelijk heeft.

Liefs, tebbe

ik hoop voor je dat je dochter gelijlk heeft!

succes meid

liefs Wilma

Laatst las ik ook een berichtje van iemand waar de dochter dat ook tegen elke zwangere vrouw zei.
En ze had meestal nog gelijk ook!!
Bij jou dus ook?!?!?!

Laten we het hopen!!
Zijn erg goedkope zwangerschapstesten zo!!

Liefs Alma

hoi,
nou laat ik dat nou ook hebben gehad met mijn dochtertje,vanuit het niets legde ze een hand op mijn buik en zei mama heeft een baby in haar buik....!
nou toen wisten we nog van niks maar ze had wel gelijk want nu ben ik ondertussen 12 weken zwanger!!!
dus......het kan echt
groetjes romy

Ik hoop voor je dat ze gelijk heeft.
Zou wel heel leuk zijn!!!

Succes,
liefs Bibbi

Ik hoop dat deze "goedkope" zwangerschapstest  betrouwbaar is.

We kunnen alleen maar wachten en laat dat nou niet mijn sterkste kant zijn, maar daar hebben volgens mij meer meiden hier last van.

Tebbe

Nee dat wachten is vreselijk.
Mijn Nod is 3 sept maar ik heb nu al zoiets van kan de tijd misschien wat snelller gaan.
Jeetje wat duren de dagen soms lang.

Liefs Bibbi

ps ik denk dat als het raak is wij jou dochter allemaal wel even willen lenen

mijn oudste dochter van bijna 9 jaar zei het vorige week ook en nu ben ik al 3 dagen overtijd

Terug
Bovenaan