Mama heeft een kater. . .

A

Anoniem

Guest
Jaja het was gisteren feest hier en ik heb hem goed geraakt.
Vanochtend werd ik wakker met een verschrikkelijke kater! En dan valt het niet mee als je een dochter van 14 maanden hebt die net ontdekt heeft hoe ze op de bank moet klimmen (en bovenop mama). En ik was echt zo ziek dat ik een paar x boven de pot hing. Ik heb mijn moeder gebeld en die is gelukkig even langsgekomen om op de kleine te letten zodat ik nog even mijn roes kon uitslapen.

En ik hoor jullie denken, eigen schuld dikke bult! En dat is ook zo, dit gebeurt ook zeker niet meer. Maar ik wilde het even van me afschrijven want mn vriend is ook al boos op me. . . .

Gelukkig voel ik me inmiddels weer een stuk beter,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

hahaha, ja dat hoort er bij als je een avond flink drinkt. En wat kun je je dan de volgende ochtend beroerd voelen he. Wij hebben hier de afspraak dat wij alleen nog maar flink drinken als Marissa uit logeren zou zijn. Ik vind namelijk niet dat je dronken kunt zijn als je ook de verantwoording over je kind hebt. Maar dat is ieder voor zich. Het is hier ook nog nooit gebeurd hoor dat ze naar opa en oma ging. Maar misschien ooit nog?
Nu maar rustig wachten tot het gevoel weg is en net als iedereen roepen, ik drink nooit meer:)

sterkte

Linda

Ik vind dat je heus wel een keer lekker mag feesten, hoor! Die kater is toch een teken dat het heeeeeeel gezellig is geweest (ook al kan dat zonder kater natuurlijk ook). En het is toch een goede oplossing dat je moeder even kwam om op haar te passen. Ik vind het wel een grappig verhaal.

Hoi Sonja,

Ook wij hebben een feestje gehad zaterdag (de gehele dag, overdag met kids, 's avonds zonder), maar ik drink gelukkig zelden of nooit alcohol.
Wel was in zondag brak van het laat naar bed gaan, daar kan ik dus niet meer tegen sinds ik kinderen heb.

Tip voor de volgende keer:
's avonds voor het naar bed gaan 2 grote glazen water drinken.
Alcohol ontrekt vocht aan je lichaam en daar krijg je een kater van. Ook kun je tussendoor af en toe een glas water nemen.

gr Saskia

Hahaha die Sonja.....hihi...

Maarre ik kan je de hand geven hoor...Wij hadden van het weekend de Gilde en dat is dus alleen maar "zuipen" Nu ben ik dat natuurlijk niet meer gewend en ik ging deze keer gewoon aan het bier..haha..nou ik heb het geweten hoor!!! Hoofdpijn.....

Jennifer bleef zaterdagnacht wel  bij mijn ouders slapen, maar mijn vent was de volgende dag jarig en dus de hele dag visite en allemaal bleven ze eten (bbq), je begrijpt je kon me 's avonds opvegen hihi....En offcourse of ze het aanvoelen ofzo...zondagnacht heb ik elk uur gezien omdat Jennifer helemaal van de kaart was..(we denken een kies)!

Nou voorlopig blijf ik van het bier af...hihi...

gr. Ilone

hahaha,

moet een keer kunnen hoor! Ik drink zelf niet, want ik kan er niet tegen. Maar ik heb ook wel eens boven de pot gehangen. Dat nooit meer blegh hahaha

groetjes Maris

ps en je man moet niet boos zijn.... hij mag ook een keertje dronken worden toch? hahaha

Terug
Bovenaan